Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chce zrobić system premiowy zależny od kwoty sprzedaży w danym miesiącu ale żeby był sprawiedliwy muszę pomniejszyć obrót o zwroty i moje pytanie brzmi tak:
1. Czy podsumowanie kosztów jest już pomniejszone o zwroty towarów przez klientów?
2. Jeśli nie, to czy jest jakiś szybki sposób żeby podsumować wartość zwrotów? A może w innym miejscu będzie lepiej robić rozliczenie niż zakładka „podsumowanie kosztów” i „zwroty”?
Pozdrawiam
@pokahontas9815 W każdej sekcji Podsumowania kosztów uwzględniamy wszystkie koszty poniesione w danym okresie, które zostały pomniejszone o zwroty prowizji (rabaty transakcyjne).
Ale czy są pomniejszone o zwrot wpłaty? Wydaje mi się, że nie.
Na moim sprzedażowym koncie (te jest prywatne), wychodzą sumy rzędu prawie 20 tysięcy z samych zwrotów towarów, takich liczb nie mam w podsumowaniu kosztów.
Najwyższa to „Koszty” - około 6 tys a „zwroty” - 1,7 tys. A „zwroty” w podsumowaniu to chyba sam rabat transakcyjny (zwrot prowizji) i faktycznie może wyjść taka niska liczba ale co ze zwrotem wpłat?
Pozdrawiam.
@pokahontas9815 Nie. Są pomniejszone jedynie o zwroty prowizji. Czyli koszty, które Allegro Ci zwraca, a nie te, które zwracasz klientom.