anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy podsumowanie kosztów jest pomniejszone o zwroty towarów?

pokahontas9815
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, chce zrobić system premiowy zależny od kwoty sprzedaży w danym miesiącu ale żeby był sprawiedliwy muszę pomniejszyć obrót o zwroty i moje pytanie brzmi tak:

1. Czy podsumowanie kosztów jest już pomniejszone o zwroty towarów przez klientów?

2. Jeśli nie, to czy jest jakiś szybki sposób żeby podsumować wartość zwrotów? A może w innym miejscu będzie lepiej robić rozliczenie niż zakładka „podsumowanie kosztów” i „zwroty”?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pokahontas9815 W każdej sekcji Podsumowania kosztów uwzględniamy wszystkie koszty poniesione w danym okresie, które zostały pomniejszone o zwroty prowizji (rabaty transakcyjne).

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

pokahontas9815
#8 Zapaleniec#

Ale czy są pomniejszone o zwrot wpłaty? Wydaje mi się, że nie.

Na moim sprzedażowym koncie (te jest prywatne), wychodzą sumy rzędu prawie 20 tysięcy z samych zwrotów towarów, takich liczb nie mam w podsumowaniu kosztów.

Najwyższa to „Koszty” - około 6 tys a „zwroty” - 1,7 tys. A „zwroty” w podsumowaniu to chyba sam rabat transakcyjny (zwrot prowizji) i faktycznie może wyjść taka niska liczba ale co ze zwrotem wpłat?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pokahontas9815 Nie. Są pomniejszone jedynie o zwroty prowizji. Czyli koszty, które Allegro Ci zwraca, a nie te, które zwracasz klientom.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów