anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy są jakieś możliwości upomnienia kupującego?

bestomed
#7 Wielbiciel

Czy kiedy kupujący oszukuje w swojej opinii i obarcza winą sprzedawcę kiedy ten nie popełnił błędu czy wtedy można gdzieś zgłosić kupującego?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Weź jakoś papugę i napiszcie przedsądowe wezwanie do usunięcia opinii. Ewentualnie dale iść droga cywilnoprawną.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @bestomed, podaj proszę więcej szczegółów dotyczących Twojej sprawy.
W opinie ingerujemy jedynie w szczególnych przypadkach, więcej przeczytasz tutaj.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

bestomed
#7 Wielbiciel

Chodzi o to, że klient zamówił suplementy 14.08.2025 w godzinach mniej więcej porannych. Spakowaliśmy normalnie zamówienie i oczekiwało na odbiór przez kuriera. Kurier In Postu pojawił się u nas około 14, zabrał paczki i pojechał. Dzisiaj dostaliśmy negatywną opinię. Klientka odniosła się do nieterminowej dostawy, że nierzetelnej obsługi sklepu, braku kontaktu itd. Sprawdziłam i nie było żadnych wiadomości. Poprosiłam o zmianę oceny i klientka napisała, że wysyłała w czacie wiadomość jednak została wstrzymana. Prosimy o pomoc

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@bestomed Pewnie 'odbiła się' od wspaniałego bota aliny... a wystarczyło kliknąć że chce aby wysłać wiadomość.
Możesz spróbować wytłumaczyć kupującej że bot to twór Allegro a nie Twój i nie masz wpływu na jego działanie.

oznacz moderatorów

bestomed
#7 Wielbiciel

Tłumaczyliśmy, niestety - nie uchroniło to nas od negatywnej opinii 🙂

oznacz moderatorów

bestomed
#7 Wielbiciel

Jak sobie z tym radzić? Uważam że powinna być jakaś ochrona dla sprzedawców...

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik

Nie ma jak sobie z tym poradzić dopóki pracownicy allegro nie zrozumieją, że prowizje od sprzedaży czyli ich zysk i wypłaty są pobierane od sprzedawców a nie kupujących.

Już wiele razy były poruszane takie tematy.

My kiedyś dostaliśmy złośliwy negatyw, w którym klient zaznaczył nieterminową przesyłkę, zły produkt oraz nieuprzejma obsługa.

Złożyliśmy skargę do allegro, które potwierdziło, że wysyłka została wysłana w terminie, produkt był dobry (to szło udowodnić) ale i tak komentarza nie usunęli, bo klient zaznaczył też nieuprzejmą obsługę a tego już nie są w stanie stwierdzić :D:D:D

Więc klienci, mogą kłamać, manipulować i rzucać oszczerstwami a Ty musisz z pokorą przyjąć bo pracownicy allegro mają to w głębokim poważaniu.

Jedyne co możesz zrobić, to faktycznie jakaś droga sądowo-cywilna.

Ale komu się chce i ma na to czas.

oznacz moderatorów