Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy kiedy kupujący oszukuje w swojej opinii i obarcza winą sprzedawcę kiedy ten nie popełnił błędu czy wtedy można gdzieś zgłosić kupującego?
Weź jakoś papugę i napiszcie przedsądowe wezwanie do usunięcia opinii. Ewentualnie dale iść droga cywilnoprawną.
Cześć @bestomed, podaj proszę więcej szczegółów dotyczących Twojej sprawy.
W opinie ingerujemy jedynie w szczególnych przypadkach, więcej przeczytasz tutaj.
Chodzi o to, że klient zamówił suplementy 14.08.2025 w godzinach mniej więcej porannych. Spakowaliśmy normalnie zamówienie i oczekiwało na odbiór przez kuriera. Kurier In Postu pojawił się u nas około 14, zabrał paczki i pojechał. Dzisiaj dostaliśmy negatywną opinię. Klientka odniosła się do nieterminowej dostawy, że nierzetelnej obsługi sklepu, braku kontaktu itd. Sprawdziłam i nie było żadnych wiadomości. Poprosiłam o zmianę oceny i klientka napisała, że wysyłała w czacie wiadomość jednak została wstrzymana. Prosimy o pomoc
@bestomed Pewnie 'odbiła się' od wspaniałego bota aliny... a wystarczyło kliknąć że chce aby wysłać wiadomość.
Możesz spróbować wytłumaczyć kupującej że bot to twór Allegro a nie Twój i nie masz wpływu na jego działanie.
Tłumaczyliśmy, niestety - nie uchroniło to nas od negatywnej opinii 🙂
Jak sobie z tym radzić? Uważam że powinna być jakaś ochrona dla sprzedawców...
Nie ma jak sobie z tym poradzić dopóki pracownicy allegro nie zrozumieją, że prowizje od sprzedaży czyli ich zysk i wypłaty są pobierane od sprzedawców a nie kupujących.
Już wiele razy były poruszane takie tematy.
My kiedyś dostaliśmy złośliwy negatyw, w którym klient zaznaczył nieterminową przesyłkę, zły produkt oraz nieuprzejma obsługa.
Złożyliśmy skargę do allegro, które potwierdziło, że wysyłka została wysłana w terminie, produkt był dobry (to szło udowodnić) ale i tak komentarza nie usunęli, bo klient zaznaczył też nieuprzejmą obsługę a tego już nie są w stanie stwierdzić :D:D:D
Więc klienci, mogą kłamać, manipulować i rzucać oszczerstwami a Ty musisz z pokorą przyjąć bo pracownicy allegro mają to w głębokim poważaniu.
Jedyne co możesz zrobić, to faktycznie jakaś droga sądowo-cywilna.
Ale komu się chce i ma na to czas.