anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca płaci za zwroty?

pakownia-pl
#8 Zapaleniec#

Witam. 
Czy jeśli klient kupi coś korzystając z usługi SMART! i później produktu nie odbierze, a ten do mnie wróci to ponoszę koszt zwrotu tego towaru?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@pakownia-pl   przy paczkomacie jest za darmo, pozostałe kasują 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pakownia-pl
#8 Zapaleniec#

Wysyłamy usługą Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen itd.

Czy w takim przypadku robiąc klientowi zwrot pieniędzy za nieodebrane przedmioty mamy prawo potrącić mu koszty, którymi obciąży nas Allegro?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pakownia-pl  jak nie odebrał to tak możesz potrącić, jak odstąpił to też potrącasz za odesłanie do Ciebie czyli zwrot paczki który jest po stronie klienta, a że mamy smarta to co by nie wymyślił i tak legalnie możesz potrącić za odesłanie ( nieodebranie paczki )

Zwrot przesyłki
(wynikający z
braku
możliwości jej
doręczenia)
PP_N5_ZWROT 10,99 zł

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No tak ale pytanie czy kupujący ma Smarta czy nie? W Smarcie ma darmowy zwrot.

oznacz moderatorów

pakownia-pl
#8 Zapaleniec#

Tak, zakładamy, że ma Smarta, darmowy zwrot, ale pytanie czy Allegro wtedy kosztami zwrotu obciąża sprzedającego?

oznacz moderatorów