Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy jeśli klient kupi coś korzystając z usługi SMART! i później produktu nie odbierze, a ten do mnie wróci to ponoszę koszt zwrotu tego towaru?
@pakownia-pl przy paczkomacie jest za darmo, pozostałe kasują 😞
Wysyłamy usługą Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen itd.
Czy w takim przypadku robiąc klientowi zwrot pieniędzy za nieodebrane przedmioty mamy prawo potrącić mu koszty, którymi obciąży nas Allegro?
@pakownia-pl jak nie odebrał to tak możesz potrącić, jak odstąpił to też potrącasz za odesłanie do Ciebie czyli zwrot paczki który jest po stronie klienta, a że mamy smarta to co by nie wymyślił i tak legalnie możesz potrącić za odesłanie ( nieodebranie paczki )
Zwrot przesyłki
(wynikający z
braku
możliwości jej
doręczenia)
PP_N5_ZWROT 10,99 zł
No tak ale pytanie czy kupujący ma Smarta czy nie? W Smarcie ma darmowy zwrot.
Tak, zakładamy, że ma Smarta, darmowy zwrot, ale pytanie czy Allegro wtedy kosztami zwrotu obciąża sprzedającego?