Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
zauważyliśmy, że od piątku nie dostajemy niektórych powiadomień od Allegro na email. Np, że kupujący zgłosił zwrot.
Czy u was też zdarzały się takie sytuacje?
@biuronimo_pl Sprawdź proszę folder ze spamem. Zdarza się, że zagubione powiadomienia trafiają właśnie tam.
Niestety również brak.
@biuronimo_pl Podaj przykład konkretnego powiadomienia, którego nie otrzymałeś (typ, zamówienie, którego dotyczyło i data).
Brak wiadomości: sprzedałeś, zapłacił, zgłosił zwrot
9 mar 2024, 14:42, id zamówienia:
db20cd21-de1a-11ee-b0dc-df1d4a802f6b
@biuronimo_pl Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@biuronimo_pl Z zespołu technicznego dostałam informację, że poprawnie wygenerowaliśmy i przesłaliśmy do Ciebie to powiadomienie. Problem dotyczy samego dostarczenia wiadomości. W tej sytuacji sugeruję kontakt z administratorem serwera, na którym masz skrzynkę mailową. Prawdopodobnie konieczna będzie zmiana ustawień.
Dziękuję Ci za pomoc, okazało się, że był problem techniczny z hostingiem.