Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygląda na to, że mamy problemy z serwerem.
Daj nam chwilę na naprawę tej paskudnej sytuacji.
Dostaje taki coś
@marcinvol doprecyzuj proszę, na czym polega problem (w którym momencie pojawia się wspomniany komunikat) oraz wskaż numery zamówień, których dotyczy. Sugeruję, abyś wyczyścił pamięć podręczną przeglądarki i spróbował ponownie w trybie incognito.
Teraz jest ok. Podczas generowania listu do zamówienia na końcu wywaliło mi robota z komunikatem j.w. Potem strona się nie ładowała, wywalając robocika, po chwili się ładowała, aby po chwili się wykrzaczyć. Teraz wszystko działa .
@marcinvol nie mamy żadnych informacji o awarii. Najprawdopodobniej był to chwilowy problem. cieszę się, że ostatecznie się udało. 🙂 Pamiętaj, by w takiej sytuacji najpierw sprawdzić, czy błąd pojawia się również w karcie incognito. Bywa, że powodem problemu z generowaniem etykiet jest pamięć podręczna przeglądarki.