Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Czy jako sprzedający (konto firmowe) moge poprosić w dyskusji kupującego o zdjęcie produktu, chodzi o to, ze klient kupił Produkt, niby był uszkodzony? Nie chciał zwrotu tylko naprawę, serwisant wymienił czesc, sprawdził podpial, wszystko działa elegancko, opinie wystawił została razem z produktem odesłana do klienta. Jak mu odesłaliśmy stwierdził ze produkt jest za głośny i chce go oddać bo jeszcze nie minęło 14 dni, widziałam jak wyglądała ta rzecz gdy do nas przyjechała. Wiec w dyskusji poprosiłam go o zdjęcie „bardzo proszę o zdjęcie stanu rzeczywistego prostownika” zastanawiam się czy coś takiego można robić , wyjadę mi się, ze można, ale chciałam się upewnić
klient nic nie odpisał jeszcze. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sylwsiaraJder O zdjęcie produktu w Dyskusji możesz prosić, ale nie zmusisz kupującego do jego zamieszczenia. Skoro zgłosił chęć rezygnacji w ciągu 14 dni, niech odeśle towar, Ty oddaj pieniądze i zapomnij o sprawie. Do rezygnacji ma prawo. Jeśli nawet za pierwszym razem reklamował wady, to teraz zgłasza rezygnację z towaru.