anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy w trwającej dyskusji mogę poprosić kupującego o zdjęcie produktu?

sylwsiaraJder
#9 Pomysłodawca#

Cześć.  Czy jako sprzedający (konto firmowe) moge poprosić w dyskusji kupującego o zdjęcie produktu,  chodzi o to, ze klient kupił Produkt, niby był uszkodzony? Nie chciał zwrotu tylko naprawę, serwisant wymienił czesc, sprawdził podpial, wszystko działa elegancko, opinie wystawił została razem z produktem odesłana do klienta. Jak mu odesłaliśmy stwierdził ze produkt jest za głośny i chce go oddać bo jeszcze nie minęło 14 dni, widziałam jak wyglądała ta rzecz gdy do nas przyjechała. Wiec w dyskusji poprosiłam go o zdjęcie „bardzo proszę o zdjęcie stanu rzeczywistego prostownika” zastanawiam się czy coś takiego można robić , wyjadę mi się, ze można, ale chciałam się upewnić 
klient nic nie odpisał jeszcze.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@sylwsiaraJder O zdjęcie produktu w Dyskusji możesz prosić, ale nie zmusisz kupującego do jego zamieszczenia. Skoro zgłosił chęć rezygnacji w ciągu 14 dni, niech odeśle towar, Ty oddaj pieniądze i zapomnij o sprawie. Do rezygnacji ma prawo. Jeśli nawet za pierwszym razem reklamował wady, to teraz zgłasza rezygnację z towaru. 

oznacz moderatorów