anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Wy też macie dosyć tłumaczenia że Allegro wylicza dostawę na podstawie średniej wysyłek?

TortoweOzdoby
#7 Wielbiciel#

Tak jak w temacie. Oczywiście każdy sprzedawca chce zamówienie wysyłać jak najszybciej. Tylko że przychodzą takie momenty spowodowane świętami, wolnym, długim weekendem etc. że zamówienia się nawarstwiają, a ty nie nadążasz ponieważ ich jest mnóstwo.

Oczywiście Allegro informuje w ogóle nie wiem skąd ,że zamówienie otrzymasz na następny dzień mimo iż deklarujemy wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych.

Zapytałem pracownika Allegro, a on mi powiedział że wyliczają to na podstawie średniej wysyłek.

 Oczywiście nie informują o tym na aukcjach ,tylko jest przewidywany czas dostawy np. za 1 dzień.

Wiadomo że większość ludzi nie wchodzi w zakładkę dostawa ,choć w zakładce dostawa jest wytłuszczone czas doręczenia 24 godziny. Dopiero tym mniejszym drukiem jest napisane że "Sprzedający zadeklarował wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych"

Moim skromnym zdaniem jest to stawianie sprzedającego w trudnej sytuacji, bo zamówień jest dużo a ja muszę się jeszcze tłumaczyć że nie jestem "słoniem" i nie jest to moja wina.

Pytanie do Allegrowiczów czy nie powinniśmy jakoś interweniować w tej sprawie do Allegro , no chyba że dla innych nie jest to uciążliwe?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TortoweOzdoby Co prawda swoje pytanie skierowałeś do innych Allegrowiczów, ale ze strony Allegro chciałabym zaznaczyć, że informacja o dekarowanym czasie wysyłki każdego Sprzedającego jest w każdej ofercie w zakładce "Dostawa", co zresztą sam napisałeś. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ ukryte w zakładce, czemu nie dacie tego na stronie z przedmiotem i na liście produktów ?  tam się wyświetla 24h a w zakładce dostawa, na samym dole jest 3 dni 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Informacja o dostawie znajduje się w zakładce "Dostawa", więc to sensowne i całkiem logiczne miejsce na tego typu informacje, prawda? Pokaż mi proszę, gdzie według Ciebie powinniśmy umieścić taką informację, a przekażę Twoją opinię do osób zajmujących się tym obszarem. Niemniej jednak od razu muszę Cię uprzedzić, że na ten moment nie ma planów takich zmian. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ już rozjaśniam co i tak pewnie wiecie, co jest nie tak i gdzie trzeba poprawić 🙂 

Przykład losowy kotek dostawa na wtorek wprowadza w błąd ( tu powinien się wyświetlać inny termin bo sprzedawca zaznaczył że ma 3 dni na wysłanie )

kot.jpg

Wchodząc w dostawę też mam że dostawa na wtorek 😞 a poniżej na samym dole że sprzedawca zadeklarował wysyłkę w 3 dni 😞

kor1.jpg

Kilka dat i czasów wprowadzających w błąd kupujących 😞 mamy piątek więc tak naprawdę sprzedawca może nadać w środę a Wy piszecie na liście produktów że dostawa we wtorek 😞

Powinno być dostawa 12-15 stycznia ( bo sprzedawca może nadać w poniedziałek a najpóźniej w środę a regulamin inpostu - 2 dni na dostawę,  licząc logicznie najpóźniej dostawa w piątek )

Wiem wiem jest to przewidywany tylko my dostajemy negatywy i po gwiazdkach za wasze manipulacje dostawami na co nie mamy wpływu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@kostas11 Jak jedna napisała na samym dole, że matryca monitora zepsuta i kupujący nie doczytał, to Allegro zawiesiło jej konto. Jak oni o deklaracji sprzedawcy dot. wysyłki umieszczają na samym dole, małą czcionką, to jest ok.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

PANI MODERATOR JUŻ KILKA RAZY KUPUJĄCY MIELI PRETENSJE DO MNIE ,ŻE DEKLAROWAŁAM WCZEŚNIEJSZĄ WYSYŁKĘ.ONI TEGO NIE ROZUMIEJĄ I PISZĄ NP.CO MNIE OBCHODZI PACZKA MIAŁ BYĆ WCZEŚNIEJ.TO WPROWADZA W BŁĄD.

oznacz moderatorów

owocowo24
#8 Zapaleniec#

Też się nad tym zastanawiałem. Moim zdaniem wytłuszczonym drukiem na aukcji powinien być podany czas ten który jest dłuższy. W zależności od tego będzie to ten wyliczony przez Allegro, lub podany przez nas, a po kliknięciu w dostawę pojawią się szczegóły

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@TortoweOzdoby my większość wysyłek realizujemy w 24h, ale gdy wydłużamy czas realizacji do 48-72h to robię zrzut ekranu jak to wygląda po zmianie. Gdy klient ma pretensje o czas wysyłki to zawsze można mu wysłać taki aktualny obrazek. W wielu przypadkach to pomaga, a i klient wychodzi z dyskusji mądrzejszy 😉 

oznacz moderatorów