Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie. Oczywiście każdy sprzedawca chce zamówienie wysyłać jak najszybciej. Tylko że przychodzą takie momenty spowodowane świętami, wolnym, długim weekendem etc. że zamówienia się nawarstwiają, a ty nie nadążasz ponieważ ich jest mnóstwo.
Oczywiście Allegro informuje w ogóle nie wiem skąd ,że zamówienie otrzymasz na następny dzień mimo iż deklarujemy wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych.
Zapytałem pracownika Allegro, a on mi powiedział że wyliczają to na podstawie średniej wysyłek.
Oczywiście nie informują o tym na aukcjach ,tylko jest przewidywany czas dostawy np. za 1 dzień.
Wiadomo że większość ludzi nie wchodzi w zakładkę dostawa ,choć w zakładce dostawa jest wytłuszczone czas doręczenia 24 godziny. Dopiero tym mniejszym drukiem jest napisane że "Sprzedający zadeklarował wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych"
Moim skromnym zdaniem jest to stawianie sprzedającego w trudnej sytuacji, bo zamówień jest dużo a ja muszę się jeszcze tłumaczyć że nie jestem "słoniem" i nie jest to moja wina.
Pytanie do Allegrowiczów czy nie powinniśmy jakoś interweniować w tej sprawie do Allegro , no chyba że dla innych nie jest to uciążliwe?
@TortoweOzdoby Co prawda swoje pytanie skierowałeś do innych Allegrowiczów, ale ze strony Allegro chciałabym zaznaczyć, że informacja o dekarowanym czasie wysyłki każdego Sprzedającego jest w każdej ofercie w zakładce "Dostawa", co zresztą sam napisałeś.
@_HolaOla_ ukryte w zakładce, czemu nie dacie tego na stronie z przedmiotem i na liście produktów ? tam się wyświetla 24h a w zakładce dostawa, na samym dole jest 3 dni 🙂
@kostas11 Informacja o dostawie znajduje się w zakładce "Dostawa", więc to sensowne i całkiem logiczne miejsce na tego typu informacje, prawda? Pokaż mi proszę, gdzie według Ciebie powinniśmy umieścić taką informację, a przekażę Twoją opinię do osób zajmujących się tym obszarem. Niemniej jednak od razu muszę Cię uprzedzić, że na ten moment nie ma planów takich zmian.
@_HolaOla_ już rozjaśniam co i tak pewnie wiecie, co jest nie tak i gdzie trzeba poprawić 🙂
Przykład losowy kotek dostawa na wtorek wprowadza w błąd ( tu powinien się wyświetlać inny termin bo sprzedawca zaznaczył że ma 3 dni na wysłanie )
Wchodząc w dostawę też mam że dostawa na wtorek 😞 a poniżej na samym dole że sprzedawca zadeklarował wysyłkę w 3 dni 😞
Kilka dat i czasów wprowadzających w błąd kupujących 😞 mamy piątek więc tak naprawdę sprzedawca może nadać w środę a Wy piszecie na liście produktów że dostawa we wtorek 😞
Powinno być dostawa 12-15 stycznia ( bo sprzedawca może nadać w poniedziałek a najpóźniej w środę a regulamin inpostu - 2 dni na dostawę, licząc logicznie najpóźniej dostawa w piątek )
Wiem wiem jest to przewidywany tylko my dostajemy negatywy i po gwiazdkach za wasze manipulacje dostawami na co nie mamy wpływu 😞
@kostas11 Jak jedna napisała na samym dole, że matryca monitora zepsuta i kupujący nie doczytał, to Allegro zawiesiło jej konto. Jak oni o deklaracji sprzedawcy dot. wysyłki umieszczają na samym dole, małą czcionką, to jest ok.
PANI MODERATOR JUŻ KILKA RAZY KUPUJĄCY MIELI PRETENSJE DO MNIE ,ŻE DEKLAROWAŁAM WCZEŚNIEJSZĄ WYSYŁKĘ.ONI TEGO NIE ROZUMIEJĄ I PISZĄ NP.CO MNIE OBCHODZI PACZKA MIAŁ BYĆ WCZEŚNIEJ.TO WPROWADZA W BŁĄD.
Też się nad tym zastanawiałem. Moim zdaniem wytłuszczonym drukiem na aukcji powinien być podany czas ten który jest dłuższy. W zależności od tego będzie to ten wyliczony przez Allegro, lub podany przez nas, a po kliknięciu w dostawę pojawią się szczegóły
@TortoweOzdoby my większość wysyłek realizujemy w 24h, ale gdy wydłużamy czas realizacji do 48-72h to robię zrzut ekranu jak to wygląda po zmianie. Gdy klient ma pretensje o czas wysyłki to zawsze można mu wysłać taki aktualny obrazek. W wielu przypadkach to pomaga, a i klient wychodzi z dyskusji mądrzejszy 😉