anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Wy też macie dosyć tłumaczenia że Allegro wylicza dostawę na podstawie średniej wysyłek?

TortoweOzdoby
#7 Wielbiciel#

Tak jak w temacie. Oczywiście każdy sprzedawca chce zamówienie wysyłać jak najszybciej. Tylko że przychodzą takie momenty spowodowane świętami, wolnym, długim weekendem etc. że zamówienia się nawarstwiają, a ty nie nadążasz ponieważ ich jest mnóstwo.

Oczywiście Allegro informuje w ogóle nie wiem skąd ,że zamówienie otrzymasz na następny dzień mimo iż deklarujemy wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych.

Zapytałem pracownika Allegro, a on mi powiedział że wyliczają to na podstawie średniej wysyłek.

 Oczywiście nie informują o tym na aukcjach ,tylko jest przewidywany czas dostawy np. za 1 dzień.

Wiadomo że większość ludzi nie wchodzi w zakładkę dostawa ,choć w zakładce dostawa jest wytłuszczone czas doręczenia 24 godziny. Dopiero tym mniejszym drukiem jest napisane że "Sprzedający zadeklarował wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych"

Moim skromnym zdaniem jest to stawianie sprzedającego w trudnej sytuacji, bo zamówień jest dużo a ja muszę się jeszcze tłumaczyć że nie jestem "słoniem" i nie jest to moja wina.

Pytanie do Allegrowiczów czy nie powinniśmy jakoś interweniować w tej sprawie do Allegro , no chyba że dla innych nie jest to uciążliwe?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TortoweOzdoby Co prawda swoje pytanie skierowałeś do innych Allegrowiczów, ale ze strony Allegro chciałabym zaznaczyć, że informacja o dekarowanym czasie wysyłki każdego Sprzedającego jest w każdej ofercie w zakładce "Dostawa", co zresztą sam napisałeś. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ ukryte w zakładce, czemu nie dacie tego na stronie z przedmiotem i na liście produktów ?  tam się wyświetla 24h a w zakładce dostawa, na samym dole jest 3 dni 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Informacja o dostawie znajduje się w zakładce "Dostawa", więc to sensowne i całkiem logiczne miejsce na tego typu informacje, prawda? Pokaż mi proszę, gdzie według Ciebie powinniśmy umieścić taką informację, a przekażę Twoją opinię do osób zajmujących się tym obszarem. Niemniej jednak od razu muszę Cię uprzedzić, że na ten moment nie ma planów takich zmian. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ już rozjaśniam co i tak pewnie wiecie, co jest nie tak i gdzie trzeba poprawić 🙂 

Przykład losowy kotek dostawa na wtorek wprowadza w błąd ( tu powinien się wyświetlać inny termin bo sprzedawca zaznaczył że ma 3 dni na wysłanie )

kot.jpg

Wchodząc w dostawę też mam że dostawa na wtorek 😞 a poniżej na samym dole że sprzedawca zadeklarował wysyłkę w 3 dni 😞

kor1.jpg

Kilka dat i czasów wprowadzających w błąd kupujących 😞 mamy piątek więc tak naprawdę sprzedawca może nadać w środę a Wy piszecie na liście produktów że dostawa we wtorek 😞

Powinno być dostawa 12-15 stycznia ( bo sprzedawca może nadać w poniedziałek a najpóźniej w środę a regulamin inpostu - 2 dni na dostawę,  licząc logicznie najpóźniej dostawa w piątek )

Wiem wiem jest to przewidywany tylko my dostajemy negatywy i po gwiazdkach za wasze manipulacje dostawami na co nie mamy wpływu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@kostas11 Jak jedna napisała na samym dole, że matryca monitora zepsuta i kupujący nie doczytał, to Allegro zawiesiło jej konto. Jak oni o deklaracji sprzedawcy dot. wysyłki umieszczają na samym dole, małą czcionką, to jest ok.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

PANI MODERATOR JUŻ KILKA RAZY KUPUJĄCY MIELI PRETENSJE DO MNIE ,ŻE DEKLAROWAŁAM WCZEŚNIEJSZĄ WYSYŁKĘ.ONI TEGO NIE ROZUMIEJĄ I PISZĄ NP.CO MNIE OBCHODZI PACZKA MIAŁ BYĆ WCZEŚNIEJ.TO WPROWADZA W BŁĄD.

oznacz moderatorów

owocowo24
#8 Zapaleniec#

Też się nad tym zastanawiałem. Moim zdaniem wytłuszczonym drukiem na aukcji powinien być podany czas ten który jest dłuższy. W zależności od tego będzie to ten wyliczony przez Allegro, lub podany przez nas, a po kliknięciu w dostawę pojawią się szczegóły

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@TortoweOzdoby my większość wysyłek realizujemy w 24h, ale gdy wydłużamy czas realizacji do 48-72h to robię zrzut ekranu jak to wygląda po zmianie. Gdy klient ma pretensje o czas wysyłki to zawsze można mu wysłać taki aktualny obrazek. W wielu przypadkach to pomaga, a i klient wychodzi z dyskusji mądrzejszy 😉 

oznacz moderatorów