Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam takie pytanie.
W managerze paczkomatów INPOST wyśiwetla sie komunikat: " zamówienia złożone po 29.12 ( dziś) po godz 20 zostana zealizowane po 02-01-2022.
Jak to sie bedzie mialo do statystyk wysyłkowych ????? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@_Likos_ Cześć. Skonsultuję to dla Ciebie i wrócę tutaj z odpowiedzią 🙂
@_Likos_ Otrzymałam informację, że takie informacje pojawiają się w Managerze ze względu na inwentaryzację, którą zapowiedział InPost, jednak nie planujemy wykluczeń ze statystyk.
@_Likos_ Ten komunikat dotyczy zamawiania opakowań i materiałów pomocniczych, a nie wysyłek.
@Agent051 tak teraz doczytałem lecz jednak myślie że pewne problemy i tak będą:
Przesyłki podjęte w dn. 31.12.2021 r. (piątek) wyjadą w dn. 03.01.2022 r. (poniedziałek) a zostaną doręczone w dn. 04.01.2022 r. (wtorek).
Czyli i tak czy inaczej statystyki polecą. Dostawa przesyłek z 31 i niewykliuczone żeczęśc z 30 niestety dojedzie dopiero we wtorek. Wiec program szybkich dostaw szlag trafi a system allegro bedzie znow źle wyliczał przewidywany czas dostaw.
@ko_alka szkoda , dziekuje za info
@_Likos_ Przestań przejmować się statystykami. Tak jest co roku, wykorzystaj dobrze te kilka wolnych dni i zobaczysz, że nie samym Allegro człowiek żyje.
@Agent051 ja nie mam wolnych dni .
Jesłi nie allegro to hurt, jesli nie przyjecie towaru to zamówienie.;)
Natomiast statystyk szkoda. Bo to jeden dwa dni a potem trzeba miesiąc czekać aby do normalnosci wróciło. Poza tym jeśli ktos kupi 31 rano i system pokaże że dostanie paczke 03-01 to znowu będą pytania i negatywy za nic
@_Likos_ Ty naprawdę uważasz, że wyśrubowana przez Allegro jakość sprzedaży to normalność? Może nie trzeba się tak bardzo tym przejmować.
@Agent051 niestety to normalnośc.
W hurcie hadlowiec potrafi spędzić u klienta dzień czasu wykładając mu towar na półki.
Jeśli hurtowego zamówienia nie zrealizujemy w dwa- trzy dni to często jest to ostatnie zamówienie tego klienta. NIestety ale teraz cena i obsługa to priorytet. Natomiast działa to w dwie strony moi dostawcy także walczą o klienta wiec ze strony dostawców jeśli tylko kupujesz dużo i regularnie płacisz to obsługa jest na wysokim poziomie. Takie czasy
Uwazam że niezależnie gdzie handluje,czy to hurt , czy allegro, czy tez inna platforma obsługa klienta powinna byc na wysokim poziomie i taką staram sie swoim klientom zapewniać.
Jednym z elementów tej obsługi jest informacja o terminie dostawy . Dlatego uważam że powinna byc ona rzetelna. Natomiast takie niby drobne błedy bo pewnie zamówien jutro i pojutrze za dużo nie bedzie. Lecz są one po prostu denerwujące i psuja statystyki.
To troche tak jak z komentarzami - jeden niezasłużony negatyw psuje długa prace.
Dlatego wolałbym żeby taka informacja sie na allegro pojawiła. Skoro można to było zrobić przed swietami i informować o wydłużonym czasie dostawy to myśle że taka informacja np od jutra do drugiego stycznia takze byłaby dobra. Klient byłby poinformowany a ewentualne straty finansowe zarówno dla allegro jak i dla sprzedajacych na pewno dużo mniejsze niż w przedswiątecznej akcji.