Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry klient zwrócił towar , ktory moim zdaniem był noszony zapach pod pachami i zmechacony materiał ,brak torebki celofanowej co w tej sytuacji zrobić
Jeżeli masz dowody używania produktu poza zakres niezbędny do sprawdzenia, to masz prawo pomniejszyć zwrot środków o tyle o ile zmniejszyła się jego wartość. Zwrot musisz przyjąć.
dziękuję i miłego dnia
@Client:35337772 Zwrot przyjąć musisz ale to klient odpowiada za utratę wartości towaru przy zwrocie (odstąpieniu od umowy).
Możesz oddać ubranie do pralni i obciążyć go tymi kosztami tzn. od kwoty zakupu odjąć koszty prania oraz obniżenie wartości towaru.
Pamiętaj tylko aby przed zwrotem poinformować o tym klienta i przedstawić mu dlaczego dokładnie i o ile obniżasz kwotę zwrotu.
Aczkolwiek wtedy licz się najpewniej z negatywnym komentarzem, dyskusją itp.
Druga opcja to pełny zwrot środków i (najprawdopodobniej) zadowolony klient.
Decyzja należy do Ciebie, musisz przemyśleć co Ci się bardziej opłaca...
dziękuję i pozdrawiam