Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam taką sytuację, która mi się jeszcze nie zdarzyła i nie wiem jak to traktować.
Chodzi o zwrot. Klient zgłosił zwrot poprzez allegro i zaznaczył jako powód zwrotu: "Powód (reklamacja): inna wada bądź niezgodność towaru z umową". I żadnej wiadomości co się stało, co jest wadą. Towar do nas wrócił i wygląda całkowicie normalnie, nie doszukałam się żadnej wady, skazy fabrycznej ani nic. Zgodny z umową też jest, nie było tu żadnej pomyłki. Na e-maile i wiadomości klient nie odpisuje, zero kontaktu.
Czy powinnam po prostu potraktować to jako zwykły zwrot i zwrócić od razu pieniądze, czy jednak to jest reklamacja i napisać odpowiedź do 14 dni że nie znajdujemy wady?
Wg tego co napisał jest to reklamacja, moim zdaniem i zgodnie z tym powinieneś w ciągu 14dni odpisać na to. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Pluszowe_Sowkowo ja bym przed upływem 14-dni w Allegro zaznaczył "odmowa zwrotu środków". Jako powód w decyzji bym odpisał - "towar sprawdzony, zgodny z umową, brak określenia istniejącej niezgodności przez Kupującego".