Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Juz mijaja 24h i błąd nadal jest nie naprawiony a klienci juz zaczynaja zakladać dyskuje. Prosze o informacje jak Allegro zamierza odnieść sie do zaistaniałej sytuacji i czy w przypadku anulowania zakupów z uwagi na brak wsyłki towaru Allegro zwróci nam poniesione koszty ?
DPD działa w "starej" bardzo uciążliwej formule. Nowość totalnie zawiodła ze względu na brak sprawności.
U nas 85% to zamowienia InPost 😞
To spróbujcie bezpośrednio przez menedżera INPOST na stronie INPOST. My tylko tak działamy.
Ten nowy formularz dpd to porażka. Kliknięcie na koperta nie zmienia wagi więc trzeba ręcznie to zrobić bo inaczej błąd. Nie widzę gdzie zaznaczyć, że sam doręczę przesyłkę do punktu.
Stary formularz działa bez żadnego problemu
Ja nie mogę wygenerować etykiety od wczoraj dla DPD za pobraniem... wszystko wpisuje poprawnie. Wyskakuje mi błąd przetwarzania i że support został poinformowany? Co z tego skoro 2 dzień paczka leży,a ja nie mogę nic zrobić. Oczywiście to ja dostanę rykoszetem od kupującego,a nie Allegro!!!!!!
@DomekNatury czy masz na myśli problemy z dodaną umową z InPost w Wysyłam z Allegro?
Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, a tymczasowo przesyłki można nadawać korzystając bezpośrednio z tego linku.
Od wczoraj nie można dodać umowy własnej z inpostem. Za każdym razem po dodaniu umowy wyskakuje na nowo okno dodaj nową umowę. W zakładkach umowy własne wysyłaj z Allegro widnieją wszystkie dodane umowy, jednak nie da się wysłać paczki inpostem. Wchodząc w link który Pani podała wyżej widać stary panel wysyłania ale nadal podczas zatwierdzenia paczki wyskakuje błąd "
Wystąpił błąd podczas składania zamówienia."
Dokładnie mam ten sam problem. A w menadżerze na inpost tworzy przesyłki
@kuznia-mocy_pl @protest321 dziękuję za Wasze wiadomości! Przekazałam Wasze zgłoszenia i jak tylko otrzymam informację o rozwiązaniu problemu, wrócę z nią niezwłocznie.
@kuznia-mocy_pl wyjaśniam również sprawę o której pisałeś z błędem podczas składania zamówienia w starym wyglądzie Wysyłam z Allegro, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź!
U nas przy tworzeniu masowych wysyłek DPD, wszystko się "mieli". Dane się nie zaczytują. Trzeba przechodzić do starej wersji i pojedynczo wszystko dodawać.
@kuznia-mocy_pl sprawdziliśmy Twoje zamówienia i połączenie InPostu z Wysyłam z Allegro. Sugerujemy abyś sprawdził w ustawieniach umowy własnej Client ID (id organizacji) i token. Możliwe, że zmieniłeś token w Managerze Przesyłek, który nie zaktualizował się w Wysyłam z Allegro. Daj proszę znać, czy to pomogło?
już ok
@kuznia-mocy_pl wciąż pracujemy nad rozwiązaniem problemu z nadawaniem przesyłek InPost w nowym widoku narzędzia Wysyłam z Allegro.
W tym czasie proszę nadawać przesyłki korzystając ze starego widoku, http://wysylam.allegro.pl.
W Twoim przypadku możliwe, że problem polega na mieszaniu starej wersji z nową. Sprawdź proszę ustawienia umowy własnej z InPost w starym widoku, i tam wklej prawidłowy token ze strony InPost.
okej udało się po próbie numer 123494857. Miłego dnia, dziękuję. Służę pomocą jak ktoś ma podobny problem 🙂
jak go rozwiązałeś ?
Problemu z dodaniem umowy własnej nie dało się rozwiązać. Kontaktowaliśmy się z opiekunem inpostu i jest to błąd Allegro, że nie można dodać umowy własnej i ciągle wyskakuje ten sam komunikat. Dodawaliśmy umowę własną z kilkadziesiąt razy. Proponuję wejść w ustawienia zamowień i tam w zakładce Umowy własne usunąć wszystkie te same dodane i zostawić jedną.
Póki co udało się w końcu wysłać ze starego panelu ale jest to i tak rozwązanie chwilowe bo jak zniknie stary panel to trzeba będzie sie męczyć z "dodaniem umowy własnej" póki co to dziala - https://wysylam.allegro.pl/konto/sprzedaz
Witam , miałam powiązane konto z Inpostem. Dziś chciałam nadać paczkę i wyświetla mi się informacja dodaj umowę własną. Dodaje i dalej nic. Czy tylko ja mam taki problem . Może zmieniła się ścieżka dodawania umowy własnej. Chodzi o umowę własną INPOST.