anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DHL interwencja w sprawie paczki znowu opóźniona

polcia56
#10 Popularyzator#

Witam. Klien złożył zamówienie DHL odbiór w punkcie w niedziele , dzisiaj jest czwartek i nadal paczki nie ma.

Oczywiście założył dyskusje. System automatycznie jakąs bzdure mu wypluł typu że już mu wysłąłem przedmiot. Dlaczego system od razu nie napisał że przesyłka była wysłana na następny dzień i odebrana przez kuriera?

Kto ma teraz świecić oczami przed klientem? ja?

nr zamówienia:

0a508060-43a8-11f0-8fdc-077300acf4bd
 
nr przesyłki Allegro AD00KFLZ14
 
prosze o interwencje
 
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@polcia56 poprosiłam już nasz zespół o wypowiedź w tej dyskusji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@polcia56

To przesyłka Allegro Delivery, a nie DHL eCommerce. 

Zgodnie z regulaminem usługi, operator (czyli Allegro), ma trzy dni robocze na doręczenie przesyłki. Przesyłka została nadana 9 czerwca czyli powinna dotrzeć do 12 czerwca.

W usłudze Allegro Delivery operatorem jest zawsze Allegro. Jako nadawcę nie interesuje cię czy  usługę zrealizują bezpośrednio, czy zlecą ją innej firmie. 

oznacz moderatorów

polcia56
#10 Popularyzator#

Poproszę oficjalne źródło tej informacji, że 3 dni robocze mają na dostarczenie paczki.

Poza tym i tak to nie ma znaczenia, bo 3 dni robocze mineły.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@polcia56

Dopiero od północy przekroczyło trzy dni robocze. Od 41 minut przesyłka jest opóźniona.

A na screenie masz stosowny fragment regulaminu usługi Allegro Delivery

1000029055.jpg

oznacz moderatorów