Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klien złożył zamówienie DHL odbiór w punkcie w niedziele , dzisiaj jest czwartek i nadal paczki nie ma.
Oczywiście założył dyskusje. System automatycznie jakąs bzdure mu wypluł typu że już mu wysłąłem przedmiot. Dlaczego system od razu nie napisał że przesyłka była wysłana na następny dzień i odebrana przez kuriera?
Kto ma teraz świecić oczami przed klientem? ja?
nr zamówienia:
@polcia56 poprosiłam już nasz zespół o wypowiedź w tej dyskusji.
To przesyłka Allegro Delivery, a nie DHL eCommerce.
Zgodnie z regulaminem usługi, operator (czyli Allegro), ma trzy dni robocze na doręczenie przesyłki. Przesyłka została nadana 9 czerwca czyli powinna dotrzeć do 12 czerwca.
W usłudze Allegro Delivery operatorem jest zawsze Allegro. Jako nadawcę nie interesuje cię czy usługę zrealizują bezpośrednio, czy zlecą ją innej firmie.
Poproszę oficjalne źródło tej informacji, że 3 dni robocze mają na dostarczenie paczki.
Poza tym i tak to nie ma znaczenia, bo 3 dni robocze mineły.
Dopiero od północy przekroczyło trzy dni robocze. Od 41 minut przesyłka jest opóźniona.
A na screenie masz stosowny fragment regulaminu usługi Allegro Delivery