anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro ignoruje wysyłane do nich maile?

alleloombard372
#7 Wielbiciel#

Od jakiegoś czasu jeden z moich punktów został zablokowany z możliwością wystawiania. Klient bez zakładania sporu i bez założonego zwrotu napisał maila do allegro, a oni z dnia na dzień bez możliwości wyjaśnienia zablokowali konto. Pracownicy piszą maile i kontaktują się z działem allegro, jednak kontakt jest regularnie urywany. Ostatnio udało nam się dogadać z klientem, który otrzymał zwrot. Pracownicy wysłali niezbędne dokumenty i kontakt znów się urwał. Jak można dotrzeć do ludzi z działu mailowego. Ich odpowiedzi są niejasne, zrywkowe i czasami bez senu. Przykład. Allegro potrzebowało maila z widocznym adresem nadawcy. Pracownik takiego wysłał a zaraz otrzymaliśmy ponownie prośbę o to samo.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mikeza
#21 Demiurg#

@alleloombard372  dziwisz się, dostali akcje i liczą zyski po debiucie giełdowym. Nie w głowie im allegrowicze i ich przyziemne problemy. od dawna allegro funkcjonuje jakby się na księżycu znalazło.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alleloombard372  widzę, że dostałeś od nas wczoraj odpowiedź (14h temu), nasza konsultantka dopytuje o co konkretnie chodzi. Odpowiedz na maila i proszę nie siej fermentu na forum.

@mikeza proszę Cię o powstrzymanie swoich zbędnych komentarzy.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@cloudcloud  jestem 17 lat na allegro i mam prawo do własnego zdania. niestety wiele działań allegro jest oderwanych od rzeczywistości. Ot chociażby kwestia mojego opisu na aukcji. Allegro sugeruje, że odesłanie klienta do danych zawartych w zakładce o sprzedającym zachęca do zakupu poza allegro i kontaktu przed zakupem. W jaki sposób możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą ma wpływać na zakup poza aukcją ? Jesli ktoś chce dowiedzieć się czy wyślę paczkę zaraz po zakupie, to co ma zrobić, dzwonić przed zakupem, czy po ? Dlaczego próba kontaktu przed zakupem ma być problemem dla allegro ?

Przez rok mój wpis na aukcji nikomu nie przeszkadzał, teraz musze to ręcznie edytować w 4 tysiącach aukcji. Nikogo z serwisu to nie interesuje. Minie miesiąc wymyśli się kolejne obostrzenie i nie pozwoli się na używanie kolejnych słów w opisie przedmiotu.

chcesz żeby powstrzymywać się od zbędnych komentarzy. Bardzo proszę, a ja chcę żeby allegro traktowało nas jak partnerów biznesowych, a nie króliki doświadczalne. Czy to za wiele ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

alleloombard372
#7 Wielbiciel#

alleloombard372_0-1603400470280.png

Proszę wyjaśnić mi ten fakt. Jak mam nie fermentować się na forum jeżeli nie ma innej drogi kontaktu? Czemu gdy prosicie o screen rozmowy i potwierdzenie przelewu nagle potrzebujecie skanu oryginału? czemu PDF nie wystarczy? Może niedługo trzeba będzie listy wysyłać i nagrane rozmowy z klientem. Nieważne. Poproszę o wyjaśnienie powyższego screena. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

alleloombard372
#7 Wielbiciel#

@cloudcloud Nie wiem czy widać dobrze na załączonym , ale na pytanie waszej pracownicy odpowiedziałem od ŕazu. Następnie prosiłem o odpowiedź 4 krotnie i nic. Proszę spojrzec w wasz mądry komputer i sprawdzić dlaczego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Macie jakiś specjalny sposób komunikacji? Pracujecie nad nowym komunikatorem? Ja zwyczajnie z poczty google kliknąłem "odpowiedz" i odpowiedziałem. Od miesiąca jeden z punktów ma bana na wystawianie. Próbują rozwiązać sprawę do pierwszego maila z allegro. Odsylaja ważne dokumenty, pdfy, screeny, ale odpowiedzi żadnej. Dopiero po rozpoczęciu nowej sprawy ktoś znowu pisze że chce skan, dowód wpłaty screena. Oni znowu wysyłają i cisza. Ostatnio wysłałem kobiecie na czacie pdfa z prośbą żeby dołączyła go do sprawy. Powiedziała że spoko. Nast dnia gość odpisał, że jednak chce skan przelewu. SKAN! w XXI wieku pdf nie pasuje. Pracownik wysłał korespondencję z klientem i potwierdzenie przelewu z banku i dopisał że nie mamy możliwości przesłania skanu. Odpowiedzi nie otrzymał.  Dalej nic. Dziś po raz kolejny pisał na jakim etapie stoi sprawa i zgadnijcie co? Zero odpowiedzi. @cloudcloud Proszę mi wyjaśnić o co chodzi. Wydaje mi się że jest to celowe działanie na niekorzyść klienta. Pomijam fakt że niesłusznie ban został nałożony, ale o Ty dopisze prawnik sieci. 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alleloombard372 nie wiem zatem, jak odpowiadasz na naszą wiadomość, ponieważ w systemie nie ma żadnej nowej odpowiedzi z Twojego konta - w nawiązaniu do zrzutu, który przesłałeś. Proponuję założyć nowe zgłoszenie i od razu doprecyzować o co chodzi.

Napisz od razu, co masz na myśli pisząc, bo mnie to nic nie mówi:

Zrzut ekranu 2020-10-23 o 11.04.47.png

Twoje konto nie jest zablokowane, jeśli wiadomości nie dochodzą - skontaktuj się z operatorem poczty. 

Warto wyjaśnić, jaki masz problem, żebyśmy mieli możliwość go rozwiązać. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

alleloombard372
#7 Wielbiciel#

@cloudcloud wszędzie indziej dochodzą, tylko do was nie potrafia. Kiedyś również dochodziły. Może to wina leży po waszej stronie? Moje konto nie jest zablokowane, dlatego kontaktuje się z tego ponieważ na tamtym jesteśmy zlewni do granic Alleloombard373. Można sobie sprawdzić. Od tygodnia piszą o info w sprawie i nic.

oznacz moderatorów