Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem negatywna opinię od kupującego z Czech. Jako powód podał brak faktury co jest niezgodne z prawda. FV została wystawiona i załączona w szczegółach zamowienia allegro oraz dołączona do przesyłki. Kupujący prowadził również dyskusje na ten temat domagając się wystawienia FV z czeska stawką baty co jest niezgodne z prawem. Nie podał też nipu więc została mu wystawiona FV imienna zgodnie ze stawką polska. Allegro samo uznali nasze rację zamykając ostatecznie dyskusje i uznając ją za rozwiązana. Niestety samego komentarza nie usunięto uznając, że nie ma możliwości zweryfikowania stanu faktycznego. Jedno przeczy drugiemu. Skoro FV jest do pobrania w allegro As dyskusja została na tej podstawie zamknięta to jak można odpisywać, że nie idzie tego zweryfikować. Z naszej strony zrobiliśmy wszystko co możliwe aby zadowolić klienta i w Amian otrzymaliśmy tylko złośliwy komentarz. Dlaczego nikt nie chce się tym problemem zająć?
Czy ktoś się w końcu zajmie tym tematem? Czy tak ciężko zweryfikować szczegóły zamówienia w których wyraźnie jest dodana FV u spojrzeć do dyskusji która zakończyliście pozytywnie dla mnie. Skoro klient dostał FV i jest ona w zamówieniu to jakim prawem otrzymujemy za to negatyw a wy z tym nic nie robicie. Absurd!
Bo kupujący ma prawo do subiektywnej opinii nawet jeśli nic nie wskazuje na to że ma racje
tu dodatkowo allegro nie jest przykro że spotkała cię taka sytuacja co jest w ogóle jakaś zmianą na jeszcze gorsze niż do tej pory
Bo to nie jest subiektywna opinia tylko zwykła złośliwość w odpowiedzi na własną niewiedzę żeby nie powiedzieć więcej.
Bo faktura jest, ale nie taka jaką życzy sobie klient.
A jaka ma być? Klient nie ma tu nic do życzenia. Reguluje to prawo skarbowe a nie życzenie klienta. Nikt nie wystawi mu faktury z taką stawką VAT jaka on sobie sam wymyślił a z taką jaką reguluje w tym wypadku unijne prawo.
Witam. Mam podobną sytuację. Klientka zagroziła, że jeśli w ciągu godziny nie wystawię faktury ( jestem chora ) to wystawi negatywną ocenę. Po czym tak właśnie zrobiła. Jest to łamanie punktu
"11.2
Oceny są moderowane w sposób zautomatyzowany lub manualny przez pracowników Spółki. Spółka usuwa Oceny sprzeczne z przepisami prawa lub Regulaminem na podstawie art. 11.8 i 11.14 i w oparciu o wewnętrzne polityki i procedury moderacyjne.
Spółka umożliwia elektroniczne zgłaszanie Ocen lub odpowiedzi na Oceny, które stanowią nielegalne treści stosownie do art. 8.3a. Spółka stosuje ponadto zautomatyzowane narzędzia służące wykrywaniu, usuwaniu lub uniemożliwieniu wystawienia Ocen naruszających Regulamin, w tym Ocen fałszywych."
Opinia mojej klientki jest : Sprzeczna z przepisami prawa ! Udostępnianie możliwości wystawienia oceny z naruszeniem prawa skarbowego - "opcja BRAK FAKTURY " - jest również łamaniem mojego prawa konsumenta przez spółkę Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ! Kolejnym krokiem z mojej strony będzie zgłoszenie sprawy do UOKiK . Zapraszam do kontaktu aby dołączyć do poszkodowanych.
Okoliczności i termin wystawienia faktury są ściśle określone przez Ustawę o podatku od towarów i usług. Zgodnie z treścią tego dokumentu, przedsiębiorca jest zobligowany do wystawienia dokumentu w czasie do 15. dnia kolejnego miesiąca względem tego, w którym nastąpiła sprzedaż danej usługi bądź towaru. Oznacza to w praktyce, że jeśli dana transakcja została zawarta np. 2 marca, podmiot na czas na wystawienie faktury do 15 kwietnia.
Podstawą prawną takich działań jest art. 106i Ustawy o podatku od towarów i usług. Dotyczy on zarówno faktur VAT, jak i faktur zaliczkowych, wystawianych na żądanie osoby fizycznej, która nie prowadzi działalności gospodarczej. Zgodnie z literą obowiązującego prawa istnieje możliwość wystawienia jednej, zbiorczej faktury, w której zawarte zostaną wszystkie transakcje, zrealizowane dla kontrahenta na przestrzeni jednego miesiąca.