Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od pewnego czasu obserwuję jednego sprzedającego, który notorycznie obraża swoich klientów w odpowiedziach na negatywne komentarze. Wyzywa od **piiip**ów, ukraińskich brudasów, podaje ich pełne dane osobowe. Wiele razy zgłaszałam to przez formularz kontaktowy. Kończy się na tym, że odpowiedzi sprzedawcy są usuwane, ale zaraz pojawiają się kolejne.
Drogie allegro, czy oprócz "ubolewamy, jest nam przykro" potraficie skutecznie przeciwdziałać łamaniu waszego własnego regulaminu? Dysponuję numerami zgłoszeń oraz zrzutami ekranu.
Poniżej najnowsza odpowiedź użytkownika xiaomi_pl :
"UWAGA NA TEGO SPRZEDAJĄCEGO - Opaskę M4 kupiłem 16 grudnia i do dzisiaj jej nie dostałem (8.02). Pomyliłem paczkomaty i zgłosiłem sprzedawcy prośbę o przekierowanie paczki. Kontakt z kupującym skandaliczny, chamski, brak jakiejkolwiek pomocy. Ostatecznie stanęło na tym że nic się nie da zrobić i paczka może wróci do nadawcy. Teraz nie mam ani pieniędzy ani opaski Mi Band4. "
"Uważać to należy na Ciebie. Wysłano towar 2 razy- za drugim razem na zmieniony paczkomat ponosząc dodatkowe koszty: 655200056920819113796552, 655200999020819117873300. Żadnej z przesyłek nie odebrano. Takie zachowanie pokazuje z kim mamy do czynienia- z id..tą, co nawet zamówić w internecie nie umie. Robienie z poważnej firmy o szus naraziło Cię na postępowanie sądowe. komentarze niech czytają i widzą, z kim mamy do czynienia na co dzień...internet nie weryfikuje psychiki użytkowników, a szkoda "
@xyz96 Nie zamierzam tutaj odkręcać, ani zaklinać rzeczywistości. Nie mogę się jednak zapoznać ze sprawą, jeśli mi jej nie wskażesz. W swojej wypowiedzi przedstawiłeś jej przebieg wyłącznie ze swojej perspektywy, więc jeśli oczekujesz, że w jakikolwiek sposób się do niej odniosę, poproszę o jej numer.
W kwestii drugiej części Twojej wypowiedzi, to rozumiem tutaj sarkazm i dziękuję za poradę, ale wskazałam już jak weryfikowane są zgłoszenia dotyczące naruszania zasad i jakie podstawy kwalifikują komentarze i odpowiedzi do usunięcia. Regularnie kasujemy te wpisy, w których publikowane są loginy i dane kontaktowe użytkowników, czego najlepszym przykładem są odpowiedzi, które wskazałeś powyżej.
Ciekawie sie czyta😉 ale ludzie powinni sami reagowac jezeli ktos kogos nazywa poblicznie kretynem,baranem itp to mozna go scigac z powodztwa cywilnego...jakby wplacil z 5 tysiecy na schronisko dla zwierzat podejrzewam ze wiecej by takich wypocin nie opublikowal😉
Bohater oryginalnego posta, Monsieur Xiaomi_Pl znowu w akcji:
"Przykład Allegrowicza, który ma absolutnie w czterech literach Kupującego. Absurdalna sytuacja, zakupiłem produkt za 40zł, a po godzinie "Allegrowicz zaktualizował cenę produktu" na 17zł. Napisałem od razu i zamiast słów grzecznościowych "Dzień dobry, przykro nam, sorry" czy propo giftu rekompensaty, cokolwiek, to na sucho dostałem kartę zwrotu i że to promocja Allegro. Jestem zniesmaczony, ale nie mam czasu na zabawę w zwroty. W opisie 2400rpm, a na pudełku 1000rpm i inny poziom hałasu. Brawo. "
"Przykład allegrowicza, który idzie do biedry kupić banany, po czym na drugi dzień żąda zwrotu, bo jest promocja- nie polecamy takich ....ozjadów"
Wg mnie to zgłaszając takich sprzedających działasz w ich interesie - Allegro usunie te odpowiedzi, więc potencjalny kupujący nie dowie się jaki to burak i dokona u niego zakupu.
Ja zdecydowanie wolę wiedzieć przed zakupem, że sprzedający to jakiś prostak.
@vonNogay po części masz rację 🤔 okej, przy następnym gagatku wyrzucę linki do aukcji, będzie ciut trudniej 😃
tak sie wtrace i moze troche odkopie bo lubie takie tematy. Piszesz, ze sprzedajacy to prostak.. Powiedz.. czy wsrod kupujacych rownierz moze byc prostak czy to tylko dotyczny sprzedajacych ?:)
I dla mnie to mam to gdzies czy sprzedajacy to prostak czy nie, czarny bialy czy zielony. Bylem dostal to co chcialam dostac.
A jescze co do kupujacych... to jacy jestesmy doskonale bylo widac w pamietnej akcji Lidla. Napewno wiecie o co chodzi 🙂
Inny sprzedający, uwaga, bo będzie dość schizofrenicznie... 😄
1.
"Chińskie lampki bez oryginalnego opakowania. Bez oznaczenia firmy millenium, wtyczka zmieniona na postarzaną nieoryginalna. Przyczepione do starej tektury, żarówki które są zapasowe nawet nie dobrane do kompletu i od razu sie palą. To chinszczyzna, ktora juz od dawna krąży po rynku, NIE LICYTUJCIE!!!!"
"a GDZIE w OPISIE aukcji i na ZDJĘCIACH widzi tam Tam PUDEŁKO ... ??? ... Dlaczego Pan KŁAMIE i wypisuje BZDURY ... ??? Już Raz Allegro USUNĘŁO Pana KŁAMLIWY i OSZCZERCZY komentarz !!! Po którym rynku krąży ...??? w związku z tym ze mnie Pan SZKALUJE i Celowo PSUJE moja OPINIĘ - umieszczam Pana "XXX" na czołowej pozycji mojej CZARNEJ LISTY . Zabraniam aby Kiedykolwiek i Cokolwiek Pan jeszcze u mnie kupował ... !!! "
2.
"Specjalnie dopytywałam mailowo, czy naczynie ma ubytki emalii. Odp: Nie ma! A jednak ma! I to nie jedną, nie dwa a nawet nie trzy... W takiej sytuacji nie można piec mięsa... Ładne, więc pójdzie do czego innego ale...niesmak zostaje."
"Kupiła Zabytkową 50-cio letnią UŻYWANĄ Żeliwną Gęsiarkę. Faktycznie pytała o Odbicia Emalli -odpowiedziałem ze NIE MA bo fabryczna KROPECZKA - niedolanie szkliwa wielkości OSTRZA SZPILKI - nie jest OBICIEM emalii !!! Koronawirus Szkodzi na PŁUCA zakłóca SMAK i WĘCH ale okazuje się że i atakuje MÓZG.WSZEM i WOBEC informuję że "XXX" jako Klientka która PSUJE moją Reputacje Bez Uzasadnienia NINIEJSZYM zostaje Pretendowana do Mojej CZARNEJ LISTY.Taką decyzję podjęła Komisja WERYFIKACYJNA !!!"
3.
"Czytając komentarz od "XXX" po ponad 15-letnim pobycie na Allegro - Doznałem SZOKU ...!!!... Nie wyobrażałem sobie że Młoda Subtelna (???) Kobieta (???) może wystawić tak WSTRĘTNY WULGARNY KŁAMLIWY i ZŁOŚLIWY komentarz ...W dobie EKOLOGII i Ochrony Środowiska używa się Wtórnych CZYSTYCH Materiałów Pakowych aby Ratować Ziemię . Pani tego nie rozumie ? Za WULGARNOŚĆ umieszczam Panią Na CZARNEJ LIŚCIE . Zabraniam aby KIEDYKOLWIEK i COKOLWIEK Pani u mnie kupowała !!! Zdecydowanie NIE POLECAM"
Musze sie spytac co do nr. 3.
Skad wiedziała, ze to łoniak? :):):)
I sumie jak pakuje to tez jako upychacz wrzucam jakies smieci 🙂 Znacyz gazety jakies i kartony 😛
A moim zdaniem, po wyedytowaniu danych osobowych i loginów, takie odpowiedzi powinny zostać. Jako sprzedawca wiem, że negatywy mogą być z d. wzięte, dlatego jako kupujący ze szczególną uwagą czytam odpowiedzi do negatywów. I w tych przypadkach omijałbym sprzedawcę szerokim łukiem.
@akcesoria-net-pl Popieram, właśnie takie odpowiedzi powinny zostawać, to jest najlepsze świadectwo jakości sprzedającego.
Jeżeli Allegro da takiemu "twórcy" naganę lub usunie jego posty to tylko ukrywa jego "artystyczną" działalność 🤐
powinny zostawać, ale sprzedający otrzymywać ostrzeżenia
I kolejny, co podaje dane swoich klientów... https://allegro.pl/uzytkownik/karbonowy_pl/oceny?recommend=false&page=1
i dobrze
Sprzedawca podpisał wypowiedź Kupującego, który szkaluje jego firmę
i komentarzami wykracza poza ramy oceny produktu
Imie i Nazwisko można podawać w tym wypadku gdyż nie ma możliwości "skojarzenia" takiego kupującego z osobą która oceniała i kim jest, miałem kurs RODO w firmie haha 😉 Ale miała mozliwość napisać dlaczego takie oceny a tego nie zrobiła to sprzedający napisał i dobrze.