Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie do moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jak w temacie.
Klient próbował u mnie kupić przedmiot (choinka), jednak nie udało mu się z jakichś powodów dokończyć transakcji na portalu, więc tę dość niekomfortową sytuację zakupu dokończyliśmy poza portalem. Klient zadowolony, otrzymał towar i wystawił pozytywną opinię wraz z podziękowaniem za profesjonalną obsługę.
I teraz wkroczyło Allegro - anulowało zakup po określonym czasie, zwróciło prowizję i usunęło opinię. Ja nawet zmieniłem status na wysłane, mimo tego, że klient opłacił zamówienie poza portalem. Ja nie prosiłem o zwrot prowizji, zostawiłem zamówienie tak, jak było, chciałem być uczciwy wobec portalu, a stało się co się stało...
Dużo jest tutaj wątków, że klienci anulują zamówienia, zwracają towar i inne chocki klocki, po czym wystawiają negatywa i wtedy drodzy Moderatorzy twierdzicie ze Allegro nic nie może z takim komentarzem zrobić, że trzeba się dogadać z klientem itd. W tym przypadku jest dokładnie odwrotnie.
Proszę o wyjaśnienie i przywrócenie tego pozytywnego i bardzo ważnego komentarza, ponieważ automatycznie zadziałaliście w tej sprawie.
Dla ułatwienia podam numer zamówienia: 6756f730-74a2-11ed-a279-c551abd165ac
@biosorcerer nic nie zrobisz, tak działa "kochane" Allegro 😃
Dzięki @Skill_Player za reakcję, ale poczekam na odpowiedź ze strony przedstawicieli Allegro. Swoje konto firmowe mam od niedawna, choć doświadczenie sprzedawcy na tym portalu mam spore, ale takich rzeczy jeszcze nie przerabiałem.
@biosorcerer tak już jest , płatność nie przeszla przez AF to transakcja zgodnie z regilaminem została anulowana i wraz z tym faktem ocena również uleciała , ale może i dobrze ,że tak jest bo klienci mogą wystawić np. negatywa do niesfinalizowaniej / nie oplaconej / transakcji .
Przeważnie nie opłacone zamówienie anuluje się po 7 dniach. Komentarze wystawione do takiego anulowanego zamówienia zostają usunięte systemowo bez względu czy są pozytywne czy negatywnie.
@biosorcerer Anulowanie zamówienia - czy automatyczne czy w wyniku decyzji klienta - powoduje, że komentarz nie może zostać wystawiony, a jeśli jest już wystawiony, system go usuwa. Anulowanie oznacza, że do zakupu nie doszło, więc nie ma obowiązku finalizowania takiej transakcji, ani możliwości ocenienia jej.
Klient we wskazanym przypadku wybrał przelew tradycyjny jako metodę płatności. Środki nie wpłynęły w określonym czasie, więc zamówienie zostało anulowane, a komentarz usunięty. Ani samo zamówienie, ani komentarz nie zostaną przywrócone. Zgodnie z naszymi zasadami do sprzedaży nie doszło. Jeśli sfinalizowałeś transakcję, zrobiłeś to poza Allegro.
Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat anulowania zakupów.
Dziękuję wam wszystkim za odpowiedź @nat_not @Client:44052296 @mdrogeria @Skill_Player
i życzę Wesołych i zdrowych 😊
@biosorcerer Wszystkiego dobrego 🎄