Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
UPS uparcie nie odbiera przesyłek w granicznych godzinach. Acces Point Kraków - godzina graniczna 14. Dostarczona 12.30 nie odebrana, dostarczona następna 12.40 nie odebrana. Jako sprzedający mam to zaliczone, jako nieterminowa wysylka. UPS w obu przypadkach przyznaje, ze to ich wina. Ja musze dwukrotnie upominać się o wykluczenie z nieterminowych
@_HolaOla_ plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław, AL043DW1
Sprawa już była poruszana w innym wątku
mam też zgłoszenie nr 48849193, tyle że od piątku nic się nie zmieniło. Żadna z przesyłek nadanych od 16.01. nie została wyjęta (w tym wczoraj 6 sztuk ok. 11-tej rano).
Zamiast zając się pracą, muszę odpowiadać w dyskusjach albo na maile wkurzonych klientów. Wyłączcie do dziadostwo ze Smarta!
@TomBanknoter tak jak poinformował Cię już doradca w wiadomości 48849193 dziś rano, po raz kolejny interweniujemy w oddziale odpowiedzialnym za ten automat. Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację, ale to jedyne co możemy w tej sytuacji zrobić.
@_HolaOla_ Dziękuję za odpowiedź. Ja rozumiem, że Ty czy @la_nika nie możecie zrobić wiele więcej.
Ale jeżeli obsługa takiej ilości przesyłek przekracza możliwości Allegro One, to niech Allegro przestanie nam to wciskać na siłę. Każdy sam zdecyduje, czy chce tę formę wysyłki udostępniać
Kurier DPD nie odebrał zamówionej przesyłki, nie odebrał jej także drugiego dia. Allegro wyjaśnialo sprawę z przewoźnikoem - ten przyznał, ze nie odebral przesyłki w terminie oraz wygenerował nowe zlecenie podjazdu. Ponioslem z tego tytulu następjące konsekwencje - wykluczenie z terminowej wysylki oraz naliczenie dodatkowej opłaty w wys 18,25. Stało sie tak mimo deklaracji zgłoszonej na czacie oraz DWOCH korespondencji mailowych.