Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem w trakcie wyjaśniania blokady nałożonej na konto, niestety pomimo pisania e-maili z prośbami o odpowiedzi na pytania nikt od wczoraj nie odpisuję .
Nie rozumiem dlaczego pomimo starań z mojej strony w celu naprawienia błędu , który był jednorazowy, nadal mam nałożoną blokadę i są wyszukiwane kolejne powody aby tej blokady nie zdjąć?
Czy może mi ktoś pomóc wyjaśnić tą kuriozalną sytuację?
W jaki sposób można w normalny , rzeczowy sposób porozmawiać z tym działem?
@Ogrod-marzen Nikt blokady nie zdejmie poza nimi, nie odpisują co chwila, analizują sytuację i w nicy także nie działają, musisz czekać na kontakt mailowy i tyle, niestety.
Dziękuję za informację
@Ogrod-marzen Dział bezpieczeństwa odpowiada na wszystkie wiadomości w kolejności ich napływania, więc na pewno otrzymasz odpowiedź w swojej sprawie, ale musisz cierpliwie poczekać.
Niestety ale moje cierpliwe czekanie trwa już ponad 16 godzin, no ale będę dalej cierpliwie czekać.
Zawsze pozostaje inna alternatywa oprócz allegro, które jak widzę pracuję nad tym aby stracić firmy sprzedające od lat .
Tylko ty jako sprzedawca musisz odpowiadać szybko a oni to jam mają czas .