anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego klient zapłacił za zwrot towaru?

INTONA_SKLEP
#7 Wielbiciel#

Witam

Nasz klient kupił towar w ramach Allegro Smart (DPD)

Klient postanowił zwrócić towar.
Przy nadawaniu paczki klient musiał zapłacić za zwrot (DPD) 19,99 zł.

Klient oczekuje od nas zwrotu kosztu poniesionego za nadanie zwrotu 19,99 zł

Pytanie:

1 Dlaczego klient musiał zapłacić za zwrot towaru jeśli kupił przez Allegro Smart?

2 Czy w takim przypadku my musimy zwrócić pieniądze za przesyłkę?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

komis-bell
#21 Demiurg#

@INTONA_SKLEP Najpewniej kupujący wybrał wysyłkę własną zamiast odesłania w ramach SMART.
Nie musicie zwracać kupującemu tych kosztów.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@INTONA_SKLEP to zależy czy był to klasyczny zwrot konsumencki czy reklamacja ..

w 1. przypadku koszt zwrotu pokrywa klient w 2. Ty  , 

oznacz moderatorów

INTONA_SKLEP
#7 Wielbiciel#

To był klasyczny zwrot

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@INTONA_SKLEP 

Wytłumacz mu, że usługę SMART nie kupił u Ciebie tylko od Allegro. Niech tam pyta czemu zapłacił.

oznacz moderatorów

INTONA_SKLEP
#7 Wielbiciel#

Prawdopodobnie zostanę zakładnikiem "negatywnego komentarza".

Oddaj pieniądze albo negatyw...

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@INTONA_SKLEP To dość prawdopodobne, jak również że to, że klient nie potrafił prawidłowo nadać przesyłki w ramach darmowego zwrotu. Takie są realia handlu na Allegro 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@INTONA_SKLEP A prawidłowo wybrał metodę zwrotu, właściwy sposób jaki był podany w ofercie, może wybrał własny?

oznacz moderatorów

INTONA_SKLEP
#7 Wielbiciel#

Klient zawsze "prawidłowo" wybiera...
Czy jakiś moderator Allegro się tu wypowie?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@INTONA_SKLEP jeśli klient zamówił towar w ramach usługi Allegro Smart, zwrot przesyłki powinien być bezpłatny - oczywiście o ile klient nadał go prawidłowo

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów