Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Nasz klient kupił towar w ramach Allegro Smart (DPD)
Klient postanowił zwrócić towar.
Przy nadawaniu paczki klient musiał zapłacić za zwrot (DPD) 19,99 zł.
Klient oczekuje od nas zwrotu kosztu poniesionego za nadanie zwrotu 19,99 zł
Pytanie:
1 Dlaczego klient musiał zapłacić za zwrot towaru jeśli kupił przez Allegro Smart?
2 Czy w takim przypadku my musimy zwrócić pieniądze za przesyłkę?
@INTONA_SKLEP Najpewniej kupujący wybrał wysyłkę własną zamiast odesłania w ramach SMART.
Nie musicie zwracać kupującemu tych kosztów.
@INTONA_SKLEP to zależy czy był to klasyczny zwrot konsumencki czy reklamacja ..
w 1. przypadku koszt zwrotu pokrywa klient w 2. Ty ,
To był klasyczny zwrot
Wytłumacz mu, że usługę SMART nie kupił u Ciebie tylko od Allegro. Niech tam pyta czemu zapłacił.
Prawdopodobnie zostanę zakładnikiem "negatywnego komentarza".
Oddaj pieniądze albo negatyw...
@INTONA_SKLEP To dość prawdopodobne, jak również że to, że klient nie potrafił prawidłowo nadać przesyłki w ramach darmowego zwrotu. Takie są realia handlu na Allegro 🐭
@INTONA_SKLEP A prawidłowo wybrał metodę zwrotu, właściwy sposób jaki był podany w ofercie, może wybrał własny?
Klient zawsze "prawidłowo" wybiera...
Czy jakiś moderator Allegro się tu wypowie?
@INTONA_SKLEP jeśli klient zamówił towar w ramach usługi Allegro Smart, zwrot przesyłki powinien być bezpłatny - oczywiście o ile klient nadał go prawidłowo.