Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przycisk anulowania jest widoczny tylko krótki czas po zakupie - bodajże 2 lub 3 dni. Potem już nie. Ale to też nie jest jakiś duży problem, bo jeśli kupujący nie zapłaci to przy "kup teraz" samo się anuluje po tygodniu
@TomBanknoter w oficjalnych informacjach nie ma ani słowa o tym że anulować można tylko do 2-3 dni
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
@mix-mce jest ale w innej zakładce https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-oferty-przez-formularz/anulowanie-zakupu-info...
Zamówienia, których nie zaczniesz realizować, kupujący będzie mógł anulować najpóźniej do 3 dni od zakupu.
@kostas11 aa...
czyli znowu kupującemu pisze co innego, mi co innego a winny jest jak zwykle sprzedający bo jak zamówienia się nie da anulować po 3 dniach to musiał maczać w tym palce zły sprzedający.
Bo kto by pomyślał żeby kupujący musiał szukać dokładnych informacji w pomocy dla sprzedających.
z tym allegro to z roku na rok coraz większe cyrki są.
Dobra, koniec tematu.
Jeśli w zakładce Moje zakupy, w szczegółach zakupu nie widzisz opcji jego anulowania oznacza to, że:
@mix-mce a zamówienie w ogóle nie miało numeru paczki? A może zmieniony status na inny jak nowy i potem z powrotem na nowy?
@mix-mce Cześć. 🙂 Anulowanie zamówienia jest dostępne tylko dla konsumentów (jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy). W tym zamówieniu kupujący poprosił o wystawienie faktury na firmę, dlatego nie jest traktowany jako konsument i opcja anulowania zamówienia nie jest dla niego dostępna.