Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zlecamy odbiór do inpostu co dzień ok 300 przesyłek , ze zbiorem zawsze jest problem a to nie mają kurierów
lub przysyłają za mały samochód który wszystkiego nie zabiera , po interwencji do oddziału obiecują drugi samochód ale to już nie następuje i tak co dzień
piszę bo usługę allegro paczkomaty udostępnia allegro i może do nich zgłosić
jak na razie to my za tą sytuację zbieramy opie...l od kupujących
@hurt-met Niestety, najprościej ? Daj flaszkę kurierowi - zapamieta, będzie do ciebie przyjezdzał pierwszego 🙂
nawet jak by krate dostał to i tak samochodu nie rozciągnie , wina leży po stronie administracji
@hurt-met zmień operatora pocztowego
@InPost zawołajmy może kogoś z i posta....
nie mam umowy bezpośredniej z Inpost także opiekuna też nie mam przydzielonego
u nas w systemie zlecenie odbioru można wysłać po wygenerowanych etykiet a ponieważ proces kompletowania i wydawania zamówień mamy z automatyzowany listy tworzone są po zapakowaniu przesyłki także dzień wcześniej zgłoszenie odpada
dziękujemy za wiadomość.
W takim przypadku do oddziału obsługującego dany region adresowy wysyłane jest zgłoszenie z prośbą o weryfikację zgłoszonej sytuacji.
Prosimy o przygotowanie przykładowego numeru zlecenia i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Jeśli do odbioru zlecana jest większa ilość przesyłek to w celu wyceny i przedstawienia naszej oferty dla Klientów Biznesowych zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie internetowej: https://inpost.pl/zapytaj-o-oferte/indywidualna
@InPost niestety dzisiaj ta sama sytuacji kurier podjechał zabrał połowę przesyłek i tyle go widzieli , co lepsze przesyłki rozdzieliłem na dwa zlecenie i oba zrealizował a paczki zostały .
niestety jakość sprzedaży nam leci bo wysyłki których dzisiaj nie zabrał nie spełnią terminowego nadania w allegro
Gdzie mam w takim wypadku reagować skutecznie ?
Sprawa jest prosta. Powiedz, że pomożesz mu i poskanujesz już paczki jak on nosi. Zeskanuj wszystko i zamknij zlecenie. Wtedy Ciebie to do końca nie interesuje jak te paczki znikną.
W celu weryfikacji sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Prosimy o przygotowanie numerów zleceń oraz numerów nieodebranych przesyłek a także opisanie zdarzenia, które miało wówczas miejsce.
@InPost zgłoś coś napisz gdzieś, a będzieci sobie to przez miesiąc rozpatrywać
weryfikować - macie odbierać przesyłki - to jest wasz **piiip**ny obowiązek bo to deklarujecie tu na allegro i w regulaminie swoich usług
mi też dzisiaj kurier tez nie odebrał przesyłek
popatrzył na stosik i sobie poszedł
dziękujemy za wiadomość.
W przypadku takiej sytuacji każdorazowo prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy przygotować takie informację jak numer zlecenia i przykładowy numer przesyłki która nie została odebrana oraz numer telefonu kontaktowego.
Po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta do oddziału obsługującego dany rejon adresowy wysyłane jest zgłoszenie z prośbą o weryfikację zgłoszonej sytuacji i odbiór przesyłek.
@RED tam naprawdę siedzi bot który robi kopiuj - wklej 😂
@InPost jeżeli jednak nie jesteś bootem , to dzisiaj ponownie sytuacja się powtórzyła , mimo tych śmiesznych zgłoszeń jak radziłeś skutku brak
to pogadam sobie z robotem 🙂
Szanowny robocie inpost wsadź sobie za przeproszeniem w ******
swoje rady
bo efektu brak
za dzień jaki inpost zapewnił nam dzisiaj/wczoraj to następny kurier dostanie powiem brutalnie
https://www.youtube.com/watch?v=9rhufhMZGBg
kilkadziesiąt telefonów i maili od Kupujących z tym samym tekstem - gdzie jest mów towar?
tłumaczenie jak z powyższego inposta robota
- kurier nie odebrał przesyłek, to ich wina, taka to firma bl ble, my się staramy i itp
ciekawe ile z tego będzie negatywów
oczywiście napisałem maila do inposta
zadzwoniłem - to usłyszałem bez żadnego przepraszam, że odbiór został przełożony na dzień późniejszy
a jak kazełm z tego zrobić reklamację to usłyszałem że lepiej to zrobic po odebraniu tych przesyłek bo to może zakłócić ich odbiór
dzisiaj kurier nie został wypuszczony z firmy dopóki nie zeskanował wszystkich przesyłek a nasz pracownik pilnował go jak wrzucał przesyłki do swojego auta
i na osłodę doczytałem, w od stycznia będziemy allegro dopłacać do smarta 2zł od przesyłki
@RED Ja wszystko rozumiem, naprawdę, ale bardzo serdecznie proszę Cię o powstrzymanie się o tego typu określeń. Zespół Inpost każdego dnia stara się tutaj pomagać w rozwiązaniu wielu problemów i wątpliwości, tak jak my, więc bardzo uprzejmie proszę Cię o kulturalniejsze zwracanie się do innych.
@_HolaOla_ Ola wiem że masz super poczucie humoru i doceniam to 😃. Zawsze miła etc.. ale uprzedzaj zanim rzucisz dowcip bo jak piję herbatę to mogę się zakrztusić !! Zespół Inpost każdego dnia stara się tutaj pomagać w rozwiązaniu wielu problemów
@pinsplash Pod żadnym pozorem nie chciałabym, aby do tego doszło i żebyś zakrztusił się herbatą.
Tak się jednak składa, że zespół Inpostu od 3 miesięcy wykonuje niesamowitą pracę i czasami wyłącznie dzięki tej pomocy oraz naszej współpracy tutaj, jesteśmy w stanie dużo szybciej wyjaśnić wiele zgłoszeń i rozwiązać sprawy, które pojawiają się na AG.