anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier InPost nie odbiera wszystkich przesyłek Allegro Smart!

hurt-met
#11 Animator#

Zlecamy odbiór do inpostu co dzień ok 300 przesyłek , ze zbiorem zawsze jest problem a to nie mają kurierów 

lub przysyłają za mały samochód który wszystkiego nie zabiera , po interwencji do oddziału obiecują drugi samochód ale to już nie następuje i tak co dzień

piszę bo usługę allegro paczkomaty udostępnia allegro i może do nich zgłosić 

jak na razie to my za tą sytuację zbieramy opie...l od kupujących 

 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  tak wewnętrznie to może współpracujecie z inpostem ale tu są zawsze te same wklejki 🙂

Przecież allegro paczkomaty to Wasza umowa więc powinniście to rozwiązać bo zgodnie z regulaminem paczki powinny zostać zabrane jak są zgłoszone do 13 🙂

https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslug-odbioru-przesylek-...

6. Program SMART stanowi funkcjonalność oferowaną Sprzedawcy przez Allegro na
podstawie odrębnej umowy zawieranej między Sprzedawcą a Allegro, w ramach
której Allegro odpowiada względem Sprzedawcy za proces organizacji dostarczenia
przesyłek Sprzedawcy do osób kupujących u Sprzedawcy towary na platformie
Allegro.pl (Kupujący).

7. InPost zapewnia realizację Usługi odbioru zgodnie z Regulaminem, odbierając
przesyłki w danym dniu roboczym pod warunkiem zgłoszenia InPost przesyłek do
nadania przed godziną 13:00 – w przypadku odbioru przesyłek przez kuriera w
miejscowościach poniżej 50 tysięcy mieszkańców lub przed godziną 15:00 – w
przypadku odbioru przesyłki przez kuriera w miejscowościach powyżej 50 tysięcy
mieszkańców (liczba mieszkańców ustalana jest w oparciu o aktualne i publicznie
dostępne wyniki badań Głównego Urzędu Statystycznego). InPost zastrzega, że
odbiór przesyłek przez kuriera w wyjątkowych sytuacjach może mieć miejsce
następnego dnia roboczego, pomimo zgłoszenia przesyłek do odbioru przed
godzinami wskazanymi w zdaniu poprzednim, jeżeli InPost nie mógł w danym dniu
odebrać przesyłek z przyczyn od siebie niezależnych np. w sytuacji działania siły
wyższej (za działania siły wyższej uznaje się zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe lub
prawie niemożliwe do przewidzenia, których skutkom nie można zapobiec, a w
szczególności działania sił przyrody (trzęsienia ziemi, huragany, powodzie), a także
zamieszki, strajki generalne, działania zbrojne oraz działania władzy państwowej
(zakazy importu, eksportu, blokady granic i portów, wywłaszczenia).

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 

KaleidoscopicAstonishingHochstettersfrog-small.gif

Tutaj "pracuje" bot Inpostu - nic poza kopiuj - wklej

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Nieprzekonanego i tak nie przekonam, więc zostańmy przy swoich racjach, ale wiesz ile pytań dostałam o to, czy: 

  • jestem botem?
  • jestem prawdziwa?
  • istnieję naprawdę? 
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 

dziękujemy za wiadomość. 

W takim przypadku do oddziału obsługującego dany region adresowy wysyłane jest zgłoszenie z prośbą o weryfikację zgłoszonej sytuacji.

Prosimy o przygotowanie przykładowego numeru zlecenia i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia:  722 444 000 / 746 600 000

Jeśli do odbioru zlecana jest większa ilość przesyłek to w celu wyceny i przedstawienia naszej oferty dla Klientów Biznesowych zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie internetowej: https://inpost.pl/zapytaj-o-oferte/indywidualna

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ to może w tych sytuacjach mamy kierować Kupujących do Ciebie

bo my z błąd/ignorancje inpostu zapłaciliśmy

otrzymaliśmy bluzgi, wyzwiska i czasem jaki poświęciliśmy na obsługę Kupujących

i pewnie też otrzymamy komentarze negatywne, których allegro nie zechce usunąć

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@hurt-met 

@RED 

 

Dziękujemy za zgłoszenie.

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszamy za powstałe utrudnienia.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres pomoc@inpost.pl.
W zgłoszeniu proszę podać numer zlecenia, przykładowy numer przesyłki, opis sprawy oraz numer kontaktowy. Informację tę ułatwią proces weryfikacji.

Sytuacja zostanie wyjaśniona w oparciu o przesłane zgłoszenie.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@InPost sorry ale to jest śmieszne - te  same teksty otrzymałem od Państwa

po złożeniu reklamacji i to po odebraniu juz tych paczek przez kuriera

@kostas11 podał prawdziwe fakty, które nie są prezentowane Kupującym i używającym  wysyłek allegro

serwis je wręcz ukrywa przed Kupującymi prezentując jakiś przewidywany czas wysyłki, który tych faktów nie uwzględnia

 

Sprzedawca to nie piekarnia, która musi zdążyć z wypiekiem bułek na rano

a do tego zmusza serwis sprzedawców np: tych co mają status wysyłki natychmiast tego samego dnia

 

 

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Ja od wtorku czekam na kuriera. Dwie interwencje i ma być ponownie:........... w poniedziałek. Allegro proszę: uruchomcie już swoje skrzynki.

oznacz moderatorów

PanHodowca_pl
#9 Pomysłodawca#

Ten problem istnieje powszechnie. Allegro uruchamia programy Szybkich Dostaw, liczniki przewidywanej dostawy i inne huczne projekty. Rzeczywistość wygląda tak, że to wszystko działa, o ile masz 5 paczek dziennie. Jeśli masz więcej mogą Ci ich po prostu nie odebrać i wszystkie Twoje statystyki polecą w dół.

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Mam teraz dokładnie tyle i czekam od 3 dni na szanownego pana kuriera, a z tych kilku już się klienci niecierpliwią 🙂

oznacz moderatorów