Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś już miał taką sytuację ? U mnie to pierwszy raz, stąd zdziwienie. Dostałem właśnie formularz odstapienia od umowy, który został wygenerowany 15 dni od odebrania przesyłki. Oczywiście okres 14dni liczyłem od kolejnego dnia od odebrania, klient odebrał przesyłkę 3.11, według przepisów termin 14 dni liczymy od kolejnego dnia i mija on po upływie tego okresu. Biorąc pod uwagę odbiór 3.11, termin na zwrot upływa 17.11 Dlaczego klient mógł wygenerować zwrot 18.11 ??
@mikeza @WREDZIA-W1 @Vryko myślę że tu jest problem integracji przewoźnika z allegro, bo jak coś siądzie to skąd allegro ma wiedzieć kiedy klient dostał paczkę ? Więc formularz zwrotu aktywny wisi nawet i dłużej doputy się nie zaktualizuje 🙂
@WREDZIA-W1 A to nie ma znaczenia, że był to dzień ustawowo wolny od pracy?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Ty, no właśnie. Faktycznie 11.11. to święto.
@WREDZIA-W1 Dobry wieczór, Ula😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Właśnie!!!
klient dzis wysłał towar, oleje to jednak i dl spokojnej głowy przyjmę zwrot, nie chcę mi się szarpać z negatywami itd
@mikeza Sprawdż proszę swoją skrzynę mailową, ponieważ Pan Adrian przysłał Ci drugą wiadomość w tej sprawie.
@_HolaOla_ tak sprawdziłem, przyznał się do błędu i potwierdził wersję o pomyłce. Sprawa wyjaśniona 🙂
Niesamowite.
Po raz pierwszy od 10 lat widzę informację od Allegro "to jest błąd po naszej stronie". To na prawdę niesamowite widzieć taką wiadomość. Dla mnie to normalnie szok - przyznanie się Allegro do błędu - myślę, że to odpowiedź "początkującego" pracownika. 10 lat stażu na Allegro - nigdy żaden pracownik nie przyznał się do błędu ze strony Allegro.
Patrząc na ten temat z innej strony - jako sprzedający - miałem odstąpienia od umowy nawet po 14 dniach , nawet po 20 i nigdy nie robiłem z tym problemu, zawsze je uznawałem. Najbardziej wkurzające są zwroty z Allegro SMART, gdy kupujący kupują więcej dla darmowej wysyłki i potem zawracają towar.
Moja sugestia - ten 1-2 dni odpuść, gdy towar bez problemu możesz sprzedać za tą samą cenę.
@maxr01 tu nie chodzi o sam fakt zwrotu, tylko właśnie tej sytuacji, że allegro tego nie kontroluje, teraz jest 1-2 dni, za chwilę będzie 1-2 tygodnie. Od nas wymaga się, terminowych odpowiedzi, rozlicza się nas co do minuty jak spóźnimy się z nadaniem paczki, a allegro jak widać nie ma aż takich wymagań względem siebie.
@mikeza No tak, Wy ponosicie konsekwencje, bywa, że macie wymierne straty materialne, a oni za swoje niedociągnięcia i błędy zazwyczaj tylko przepraszają i wydaje im się, że to załatwia sprawę. Gdy Ty przekroczysz termin płatności, natychmiast zawieszą Ci konto i wtedy nie pomogą żadne przeprosiny.
Podziele sie z wami tłumaczeniem Pani Małgorzaty z kontaktu allegro:
"Przykładowo i czysto teoretycznie: Kupujący otrzymuje towar 28.10.2020 r. i ma 14 dni na odstąpienie od umowy i załóżmy, że odstępuje i wypełnia formularz zwrotu w 14 dniu tj. 11.11.2020. Zachował termin na odstąpienie, a po wypełnieniu formularza, generuje kod do zwrotu, który jest ważny kolejne 14 dni (od momentu wygenerowania), a więc może paczkę nadać nawet 25.11."
Wszystko w temacie, RECE opadają! Jakbym pisał z ... nie bede obrazac.
@sklepbmts oni to mają chyba dopracowane do perfekcji, odpowiedź, która w zasadzie nie jest odpowiedzią i tłumaczenie sprzedawcy tego co on i tak doskonale wie. Moja była podobna, ale odpisał Pan Adrian, a nie Pani Małgorzata. Może siedzą obok siebie i stosują te same gotowe teksty 🙂
@mikeza Nie muszą siedzieć obok siebie. Przecież w większości helpdesków konsultanci mają gotowe skrypty rozmów i odpowiedzi, które czytają/wklejają. To dlatego kilku pracowników potrafi słowo w słowo wkleić dokładnie tę samą odpowiedź na zakończenie rozmów dot. różnych kwestii.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere z tym siedzeniem obok siebie to trochę taka ironia, bardziej stawiam, że wkładają im to do głów podczas szkolenia, stąd takie samo podejście do klienta (allegrowicza) i te same sztampowe odpowiedzi, bez głębszej analizy problemu. W sumie to nic nowego, bo ja nigdy z pomocy nie uzyskałem rzeczowego, sensownego i przemyślanego wpisu. Na wszystkie moje pytania prędzej uzyskałem sam odpowiedzi, albo z pomocą innych allegrowiczów 🙂
Otrzymałem ostatnio odpowiedzi na e-mail.
Niestety, nie mogły być one wysłane z gotowca.
1. Pierwsze zdanie - Tak niepoprawnie sformułowane, że po prostu nie wiem o co w nim chodzi, istny bełkot.
2. Druga rzecz - od tygodnia czekam na informację, jak są wprowadzane numery przesyłek z PP. Wg mnie są wprowadzane dopiero po zeskanowaniu przesyłki przez pracownika PP. Czyli termin wprowadzenia numeru przesyłki jest zrównany z data nadania przesyłki. Niestety, od tygodnia nikt z pracowników Allegro nie potrafi mi udzielić w tym względzie informacji. Proszą u numery przesyłek - podałem kilka. Potem juz wprowadzam wszystko ręcznie.
Odpowiedź Allegro - kolega prosił o podanie nr przesyłek - ręce opadają, przecież All ma dostęp do wszystkich danych, proszę sobie sprawdzić, jakie numery przesyłek zostały wprowadzone automatycznie. Moja podpowiedź - żadne, wszystkie zostały wprowadzone ręcznie lub po przeskanowaniu paczki przez pracownika PP w dniu wysyłki.
miałam taką akcję, allegro stwierdziło że daje taka możliwość ponieważ nie każdy ma zwrot 14 dni niektórzy dają np 30 dni, kazali kontaktować się z kupującym i poinformować o braku możliwości zwrotu