anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mam płacić za usługę dodatkową i przekierowanie przesyłki przez kupującego?

deymon_pl
#11 Animator#

ALLEGRO kroi nas za to ze klient sobie sam przekierował  paczke, to juz jest calkowita przesada opłata dodatkowa za przekierowanie paczki SMARTowej  jedna opłata 12,99 pozniej druga 1,48 i weź się tu czlowieku nie w...

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@deymon_pl przykro mi z tego powodu, jednak opłaty za usługi dodatkowe są naliczane przez przewoźnika. Opłaty za usługi dodatkowe dla DPD znajdziesz w tym artykule
Znajdziesz tam również zapis: 
"Wszelkie Usługi Dodatkowe ściśle związane z Usługą, o której mowa w podpunkcie b. powyżej są płatne przez Sprzedającego, zgodnie z poniższą tabelą". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

U siebie także mam dopłatę za przekierowanie przesyłki DPD w ramach Smart w kwocie 12,99 zł.

Klient sam sobie przekierował a ja mam płacić za jego fanaberie? Co wy odwalacie? Przesyłka prawidłowo wysłana, na prawidłowy adres. Nie składałem żadnej dyspozycji przekierowania przesyłki to co to za "przekierowanie"? 
Klient składał to od niego bierzcie kasę a nie ode mnie, bo ode mnie wzięliście już prowizję i dopłatę do Smart. 

Trzeba mieć jakieś zasady i odrobinę przyzwoitości.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Żeby było "zabawniej" to odpowiedź od Allegro:

"Otrzymałam wiadomość zwrotną od przewoźnika z informacją, że opłata dodatkowa została doliczona, ponieważ na etykiecie widoczny był błędny kod pocztowy. W związku z tym przesyłka została przekierowana na poprawny adres."

To już jest przegięcie!

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak to sprzedawca ma płacić za to że ktoś sobie zmienia miejsce odbioru? To kompletnie bez sensu i logiki ,to tak jakbym sobie zamówił taksówkę na dany adres a w międzyczasie zmienił miejsce podjazdu a za moją decyzję koszty poniósł by taksówkarz.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

złóż oficjalną reklamację do allegro

i czekaj 30dni na odpowiedź

 

@deymon_pl prawidłowo napisał - ta opcja dotyczy usługi smart - @la_nika nie przerzucaj odpowiedzialności allegro na podmioty trzecie

 

Regulamin usługi smart wymusza stosowanie określonej ilości wysyłek różnych przewoźników

bez akceptacji ich regulaminów usługa smart jest niemożliwa

więc logicznym jest złożenie reklamacji na usługę smart w takiej sytuacji

oznacz moderatorów