Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam proszę mi wyjaśnić dlaczego ja za 5 komentarzy negatywnych mam zablokowane konto firmowe i nawet zablokowano żonie konto prywatne a np. firma [edycja] mając 1852 komentarze negatywne w których jest opisane brak kontaktu , długa wysyłka i inne rzeczy obniżające jakość sprzedaży i ta firma sprzedaje w najlepsze i gdzie jest jej jakość sprzedaży przy tulu negatywnych komentarzach gdzie tu sprawiedliwość . Wiadomo że jestem małym przedsiębiorcą i można mnie gnoić . Piszę do osób które wystawiły mi negatywy i nie odpisują nie mam szans tego naprawić niektórzy bez kontaktu i wystawiają komentarz i nie chcą zwrócić towaru , lub chcą obniżenia towaru o 1/3 wartość przedmiotu i przy odmowie wystawiają negtywa i jest moja wina , porażka . Może tu ktoś mi pomoże .
Piotr Gruber
GO-PI-NET.
@TV-POL-GO-PI-NET Widzę, że napisałeś już odwołanie w związku z decyzją pracownika, który zajmował się Twoją sprawą. Poczekaj więc na odpowiedź mailową.
Co do samej blokady - w tym momencie mogę jedynie powtórzyć informację, którą już otrzymałeś - konieczne jest porozumienie z kupującymi, którzy wystawili negatywne opinie i osiągnięcie minimum "neutralnego" poziomu jakości prowadzonej sprzedaży na koncie, by pełna funkcjonalność konta została przywrócona.