anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mimo braku zwrotów mam ujemne punkty za jakość sprzedaży w kategorii "brak zwrotów"?

agnieszka_green
#7 Wielbiciel#

Zrealizowałam w ciągu ostatnich 30 dni 44 zamówienia. Nie mam żadnego zwrotu. Ani jednego. Zgodnie z Waszym regulaminem powinnam mieć 20/60 punktow. A mam -20. O co chodzi??

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@agnieszka_green  nie masz -20, tylko masz 20 pkt mniej niż w poprzednim okresie😉

oznacz moderatorów

aga_OPENMIND
#7 Wielbiciel#

I jaki to ma sens? Nadal nie mam zwrotów, tak jak w poprzednim miesiącu, a mam o 20 pkt mniej. Jest teraz -20/60. Totalna aberracja.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@aga_OPENMIND  bo to nie chodzi o poprzedni miesiąc, tylko ostatnie 30 dni

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@aga_OPENMIND masz 20 na 60 możliwych punktów, czyli o 20 mniej, niż w poprzednim okresie (wtedy miałaś 40/60). Skąd zmiana? W tej mierze punkty zależą od liczby zamówień. 40 punktów przyznajemy za 100-149 zamówień, a 20 punktów za 10-49 zamówień. Po prostu przy mniejszej liczbie zamówień łatwiej utrzymać "bezzwrotowość".

Zgaduję, że choć nadal nie miałaś żadnych zwrotów, klienci złożyli u Ciebie mniej zamówień.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
oznacz moderatorów