Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrealizowałam w ciągu ostatnich 30 dni 44 zamówienia. Nie mam żadnego zwrotu. Ani jednego. Zgodnie z Waszym regulaminem powinnam mieć 20/60 punktow. A mam -20. O co chodzi??
@agnieszka_green nie masz -20, tylko masz 20 pkt mniej niż w poprzednim okresie😉
I jaki to ma sens? Nadal nie mam zwrotów, tak jak w poprzednim miesiącu, a mam o 20 pkt mniej. Jest teraz -20/60. Totalna aberracja.
@aga_OPENMIND bo to nie chodzi o poprzedni miesiąc, tylko ostatnie 30 dni
@aga_OPENMIND masz 20 na 60 możliwych punktów, czyli o 20 mniej, niż w poprzednim okresie (wtedy miałaś 40/60). Skąd zmiana? W tej mierze punkty zależą od liczby zamówień. 40 punktów przyznajemy za 100-149 zamówień, a 20 punktów za 10-49 zamówień. Po prostu przy mniejszej liczbie zamówień łatwiej utrzymać "bezzwrotowość".
Zgaduję, że choć nadal nie miałaś żadnych zwrotów, klienci złożyli u Ciebie mniej zamówień.