Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Staram się pilnować tego by codziennie oddawać pieniądze jeżeli paczka do mnie wróci. Wczoraj miałem ok 22h a dzisiaj patrzę a tu 2,5 dnia? Jakim cudem taki przeskok
@krainakolorow_pl Pamiętaj, że statystyk liczone są 30 dni wstecz. Więc ujęcie punktów nie musi oznaczać, że coś zrobiłeś źle wczoraj, ale że przestały się liczyć jakieś dobre uczynki sprzed miesiąca 🐭
Przeglądałem zamówienia ponad miesiąc w tył i zastanawia mnie to że odjęło mi pkt.
Klient zgłosisz zwrot ale paczka albo nie wyszła od klienta albo cały czas jest w drodze.
I czy jeżeli odmówię zwrotu z powodu wysłania nowego towaru to też liczy się to jakoś?
Ten nowy przelicznik jest czasem nie do kontrolowania.
@krainakolorow_pl dla każdej z miar możesz pobrać szczegółowy raport. Dowiesz się z niego, na podstawie jakich danych wyliczyliśmy punkty w danej mierze.
Aby pobrać raport, przejdź do zakładki Jakość mojej sprzedaży i kliknij szczegóły pod nazwą wybranej miary, wyświetlimy Ci panel boczny, w którym zobaczysz więcej informacji o danej mierze, w panelu bocznym kliknij [pobierz raport].
Wczoraj zleciłeś zwrot za zamówienie nr c5915fa0-bbdd-11ef-a2bd-a9baa85c7b21, które odebrałeś 31 grudnia.