anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mimo pilnowania szybkich zwrotów wpłat odjęło mi 20 pkt??

krainakolorow_pl
#7 Wielbiciel#

Staram się pilnować tego by codziennie oddawać pieniądze jeżeli paczka do mnie wróci. Wczoraj miałem ok 22h a dzisiaj patrzę a tu 2,5 dnia? Jakim cudem taki przeskok

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@krainakolorow_pl Pamiętaj, że statystyk liczone są 30 dni wstecz. Więc ujęcie punktów nie musi oznaczać, że coś zrobiłeś źle wczoraj, ale że przestały się liczyć jakieś dobre uczynki sprzed miesiąca 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

krainakolorow_pl
#7 Wielbiciel#

Przeglądałem zamówienia ponad miesiąc w tył i zastanawia mnie to że odjęło mi pkt.
Klient zgłosisz zwrot ale paczka albo nie wyszła od klienta albo cały czas jest w drodze.
I czy jeżeli odmówię zwrotu z powodu wysłania nowego towaru to też liczy się to jakoś?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ten nowy przelicznik jest czasem nie do kontrolowania.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krainakolorow_pl dla każdej z miar możesz pobrać szczegółowy raport. Dowiesz się z niego, na podstawie jakich danych wyliczyliśmy punkty w danej mierze.
Aby pobrać raport, przejdź do zakładki Jakość mojej sprzedaży i kliknij szczegóły pod nazwą wybranej miary, wyświetlimy Ci panel boczny, w którym zobaczysz więcej informacji o danej mierze, w panelu bocznym kliknij [pobierz raport].

Wczoraj zleciłeś zwrot za zamówienie nr c5915fa0-bbdd-11ef-a2bd-a9baa85c7b21, które odebrałeś 31 grudnia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów