Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego moje NOWE konto do wypłat , nie jest aktywowane?
A kiedy zgłosiłeś aktywacje?
w piątek. Od tego czasu na nowym koncie jest 'blokada operatora'. Co to znaczy? I dlaczego jest blokada?
Ale taka aktywacja trwa 3dni o ile dane konta Allegro i konta bankowego są takie same, skontaktowałbym się z operatorem płatności.
no to z kim mam się skontaktować? To jest Wasz portal
to zmieńcie napis z 'blokada operatora' na 'trwa weryfikacja Twojego rachunku bankowego' i wtedy każdy będzie wiedział o co chodzi. To proste i nie będzie powodować frustracji Waszych klientów (z których żyjecie)
minęły 3 dni i... nic się nie zmieniło.
Macie jakieś dodatkowe wymagania? To trzeba nam o tym powiedzieć.
Nie daliście nam możliwości potwierdzenia poprzedniego konta, choć działało od wielu lat bez zmian i bez problemów. Wprowadziłem więc nowe konto, a Wy nie chcecie tego uznać - bez wskazania powodu. To bezczelne blokowanie naszych pieniędzy na Waszych kontach
nadal nie ma żadnej zmiany.
Nie mam też żadnej odpowiedzi od Was.
kończy się kolejny dzień i nadal nie wiem dlaczego blokujecie nasze pieniądze. Kolejna osoba obiecuje dowiedzieć się o co chodzi, i jak zwykle... cisza.
Bardzo chętnie wypełnię ankietę na temat satysfakcji z Waszej pracy
minął kolejny tydzień i Wy nadal wyjaśniacie. Gdzie można zaskarżyć Waszą pracę? Macie tam w ogóle jakiś kierowników? Ktoś Was nadzoruje?
@itd21 Twoją sprawą zajmują się doradcy w sprawie numer 39068038. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas wpadną. Obecnie pracuje nad nią nasz dział techniczny.
Oczywiście, jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia i chciałbyś złożyć reklamację obsługową, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.
dostaję te same odpowiedzi od tygodni! Wy tego w ogóle nawet nie czytacie!