anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje konto do wypłat , nie jest aktywowane?

itd21
#8 Zapaleniec#

Dlaczego moje NOWE konto do wypłat , nie jest aktywowane?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

A kiedy zgłosiłeś aktywacje?

oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

w piątek. Od tego czasu na nowym koncie jest 'blokada operatora'. Co to znaczy? I dlaczego jest blokada?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale taka aktywacja trwa 3dni o ile dane konta Allegro i konta bankowego są takie same, skontaktowałbym się z operatorem płatności.

oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

no to z kim mam się skontaktować? To  jest Wasz portal

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@itd21 standardowo weryfikacja trwa do 3 dni roboczych, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

to zmieńcie napis z 'blokada operatora' na 'trwa weryfikacja Twojego rachunku bankowego' i wtedy każdy będzie wiedział o co chodzi. To proste i nie będzie powodować frustracji Waszych klientów (z których żyjecie)

oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

minęły 3 dni i... nic się nie zmieniło.
Macie jakieś dodatkowe wymagania? To trzeba nam o tym powiedzieć. 
Nie daliście nam możliwości potwierdzenia poprzedniego konta, choć działało od wielu lat bez zmian i bez problemów. Wprowadziłem więc nowe konto, a Wy nie chcecie tego uznać - bez wskazania powodu. To bezczelne blokowanie naszych pieniędzy na Waszych kontach

oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

nadal nie ma żadnej zmiany. 
Nie mam też żadnej odpowiedzi od Was.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@itd21 Już konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią, jak tylko czegoś się dowiem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

kończy się kolejny dzień i nadal nie wiem dlaczego blokujecie nasze pieniądze. Kolejna osoba obiecuje dowiedzieć się o co chodzi, i jak zwykle... cisza.
Bardzo chętnie wypełnię ankietę na temat satysfakcji z Waszej pracy

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@itd21 Odpowiedni zespół wyjaśnia kwestię Twojego zgłoszenia z operatorem płatności. Jak już wspomniałam, jak tylko się czegoś dowiem, z pewnością Cię o tym poinformuję. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

minął kolejny tydzień i Wy nadal wyjaśniacie. Gdzie można zaskarżyć Waszą pracę? Macie tam w ogóle jakiś kierowników? Ktoś Was nadzoruje?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@itd21 Twoją sprawą zajmują się doradcy w sprawie numer 39068038. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas wpadną. Obecnie pracuje nad nią nasz dział techniczny. 
Oczywiście, jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia i chciałbyś złożyć reklamację obsługową, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec#

dostaję te same odpowiedzi od tygodni! Wy tego w ogóle nawet nie czytacie! 

oznacz moderatorów