Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymaliśmy dzisiaj maila o treści :
Nałożyliśmy ograniczenia na Twoje konto, ponieważ problem zgłoszony przez kupującego xxxxxxxx nie został rozwiązany. Wypłaciliśmy mu pieniądze z Programu Ochrony Kupujących, dlatego prosimy o zwrot tej kwoty.
Sporo czasu zajęła nam weryfikacja tego o co w ogóle chodzi. Nie mamy żadnego sporu z tym kupującym, nie zgłaszał do nas żadnego problemu. Faktycznie, po sprawdzeniu okazało się że dokonał on 2 zakupów ( jeden anulował , po czym kupił drugi raz to samo ) i najprawdopodobniej za pierwszy anulowany zakup nie otrzymał zwrotu.
Nie mniej jednak nie była to żadna zła wola czy ignorowanie klienta - zwyczajnie nie zauważyliśmy, że zwrot środków się nie dokonał.
Nie mniej jednak, tak jak wspominałam, później nie było na ten temat absolutnie żadnej informacji, co więcej kupujący pozostawił pozytywny komentarz po transakcji.
Dlaczego więc allegro powołuje się na problem zgłoszony przez kupującego, którego nie rozwiązaliśmy, skoro takowej informacji nie było.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
doginamy_pl poprosimy moderatorów , ale wiadomym mi jest , że klient nie otrzyma zwrotu z POK bez wcześniej przeprowadzonej dyskusji . Jeśli transakcja została anulowana przez klienta z braku możliwości zainicjowania dyskusji problem rozwiązywał przez formularz kontaktowy , ale .... nie jest możliwym ,aby allegro wypłaciło odszkodowanie z POK bez powiadomienia Cię o tym i udostępnienia rozwiązania problemu z klientem z Twojej strony . Jeśli klient złoży wniosek do POK z automatu otrzymujesz stosowne powiadomienie .
@doginamy_pl rozumiem Twoją sytuację. Widzę, że kupujący faktycznie nie założył wcześniej dyskusji, natomiast poinformował nas, że kontaktował się z Tobą. Dziękuję za wiadomość do nas i przesłanie zrzutów z potwierdzeniem realizacji przelewu w sprawie nr 18326352. Bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w tej korespondencji e-mailowej, ponieważ kwestie lokady kont można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa. Mam nadzieję, że sytuacja szybko się wyjaśni.
Mamy nadzieję, że faktycznie temat się wyjaśni. Nie mniej jednak chciałabym wiedzieć, jak to możliwe że nie byliśmy o niczym poinformowani. Sprawdziłam raz jeszcze wszystkie wiadomości, kupujący się z nami nie kontaktował. Jedyna wiadomość jaka mamy, to ta z POK już informująca, że środki zostały zwrócone kupującemu.
Niezły macie ten dział bezpieczeństwa 😂 Szkoda że kolejny sprzedający musi udowadniać że nie jest wielbłądem...