anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje konto zostało zablokowane, skoro kupujący nie poinformował mnie o problemie?

doginamy_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Otrzymaliśmy dzisiaj maila o treści :

Nałożyliśmy ograniczenia na Twoje konto, ponieważ problem zgłoszony przez kupującego xxxxxxxx nie został rozwiązany. Wypłaciliśmy mu pieniądze z Programu Ochrony Kupujących, dlatego prosimy o zwrot tej kwoty.

Sporo czasu zajęła nam weryfikacja tego o co w ogóle chodzi. Nie mamy żadnego sporu z tym kupującym, nie zgłaszał do nas żadnego problemu. Faktycznie, po sprawdzeniu okazało się że dokonał on 2 zakupów ( jeden anulował , po czym kupił drugi raz to samo ) i  najprawdopodobniej za pierwszy anulowany zakup nie otrzymał zwrotu.

Nie mniej jednak nie była to żadna zła wola czy ignorowanie klienta - zwyczajnie nie zauważyliśmy, że zwrot środków się nie dokonał.

Nie mniej jednak, tak jak wspominałam, później nie było na ten temat absolutnie żadnej informacji, co więcej kupujący pozostawił pozytywny komentarz po transakcji.

Dlaczego więc allegro powołuje się na problem zgłoszony przez kupującego, którego nie rozwiązaliśmy, skoro takowej informacji nie było.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

doginamy_pl poprosimy moderatorów , ale wiadomym mi jest , że klient nie otrzyma zwrotu z POK bez wcześniej przeprowadzonej dyskusji . Jeśli transakcja została anulowana przez klienta z braku możliwości zainicjowania dyskusji problem rozwiązywał przez formularz kontaktowy , ale .... nie jest możliwym ,aby allegro wypłaciło odszkodowanie z POK bez powiadomienia Cię o tym i udostępnienia rozwiązania problemu z klientem z Twojej strony . Jeśli klient złoży wniosek do POK z automatu otrzymujesz stosowne powiadomienie .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@doginamy_pl rozumiem Twoją sytuację. Widzę, że kupujący faktycznie nie założył wcześniej dyskusji, natomiast poinformował nas, że kontaktował się z Tobą. Dziękuję za wiadomość do nas i przesłanie zrzutów z potwierdzeniem realizacji przelewu w sprawie nr 18326352. Bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w tej korespondencji e-mailowej, ponieważ kwestie lokady kont można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa. Mam nadzieję, że sytuacja szybko się wyjaśni. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

doginamy_pl
#7 Wielbiciel#

Mamy nadzieję, że faktycznie temat się wyjaśni.  Nie mniej jednak chciałabym wiedzieć, jak to możliwe że nie byliśmy o niczym poinformowani.  Sprawdziłam raz jeszcze wszystkie wiadomości,  kupujący się z nami nie kontaktował. Jedyna wiadomość jaka mamy, to ta z POK już informująca,  że środki zostały zwrócone kupującemu. 

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Niezły macie ten  dział bezpieczeństwa 😂  Szkoda że kolejny sprzedający musi udowadniać że nie jest wielbłądem...

oznacz moderatorów