Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiemy już co robić. Pewnego dnia , bez uprzedzenia zablokowano nam wypłaty. Kilka miesięcy temu. Wysyłanie przelewów , dokumentów itp nic nie zmienia. Opiekunka nie wiadomo, czy jakaś jest czy jej nie ma. Brak możliwości kontaktu. Brak wiadomości co się dzieje. Zaczynamy pisać gdzie sie da o przywrócenie wypłat, ale cierpliwość i kasa się nam kończy. Firma jest już w kredycie, a Allegro nam blokuje niemałą przecież kwotę. Z tego co czytam to częsty problem.
Pomocy.
@Off-Road_Moto rozumiem Twoje zdenerwowanie. W tej chwili dokumenty są weryfikowane w przypadku operatora Przelewy24.
W niektórych przypadkach do umożliwienia wypłaty środków potrzebna jest dodatkowa weryfikacja w PayU. Jeśli zajdzie taka potrzeba, firma poprosi Cię o uzupełnienie dodatkowych danych (imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL) oraz dostarczenia skanu dokumentu tożsamości.
Weryfikacja tożsamości może być przeprowadzona przez operatora płatności i ma swoją podstawę prawną (Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 723)).
Wejdź proszę tutaj i w części poświęconej operatorowi PayU kliknij [Przejdź do PayU] i prześlij zdjęcie swojego dokumentu tożsamości.
Wszystkie dane, oraz skan dowodu wysłane tam gdzie było można już dawno temu. W części poświęconej operatorowi PayU nie ma żadnej możliwości przesłania skanu dowodu i innych dokumentów.
Klikniecie " przejdź do banku" kieruje nas do automatu przelewu.
@Off-Road_Moto w takim razie poproszę Cię o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w części operatora PayU. Dokumanty przesłałeś na weryfikację związaną z operatorem Przelewy24, przynajmniej taką informację otrzymałam od operatora. Widzę też, że otrzymałeś od nas odpowiedź w sprawie nr. 18853621, a moja koleżanka poprosiła o przyspieszenie weryfikacji. Mam nadzieję, że problem uda się szybko rozwiązać. Jeśli będziesz miał więcej pytań możesz poprosić o zamówienie rozmowy jak sugerowała Doradczyni we wspomnianej sprawie lub napisać ponownie. Chętnie pomogę!
@Off-Road_Moto Podejrzewam, że masz tam zablokowaną sporą kwotę.