Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry.
Dzisiaj jest 21.12.2021 godzina 7:40. Mam ustawioną godzinę graniczną wysyłki na godzinę 13:00. Wysyłam w 100 % przesyłki w terminie. Wywiązuję się ze swoich obowiązków w 100 % (terminowość wysyłki). W moich aukcjach pojawił się napis "kup do 13:00 - dostawa w poniedziałek". Dlaczego? Przecież nadając paczkę dzisiaj do godziny 15:00 - InPost dostarczy ją jutro (22.12.2021), a Poczta Polska pojutrze (23.12.2021). Dlaczego Państwo zabieracie mi potencjalnych klientów? Kto mi zrekompensuje potencjalne straty braku zawartych transakcji. Może powinniście Państwo wprost mi napisać, abym zaprzestał sprzedaży na Waszym portalu.
@artur198613 Nie ma racji. Allegro nie może wrzucić wszystkich sprzedawców algorytmem do jednego worka, bo część nie daje rady. Algorytm nie powinien w ogóle brać pod uwagę innych sprzedawców i ich wyników. Jednocześnie kiedy faktycznie jakiś sprzedawca nawala, to pokazuje klientom, że dostawa na jutro czy pojutrze. Algorytm jest po prostu fatalnie skonstruowany, na dodatek sfaworyzował oficjalny sklep Allegro, co podpada pod działania monopolistyczne.
Dlatego właśnie nie interesuje mnie Allegorytm ---
Złożyłem oficjalną drogą oświadczenie Allegro oraz UOKiK:
Inpost i Dpd deklarują ze przesyłki nadane do 22 grudnia będą dostarczone przed świetami
i będę skutecznie egzekwował finansowo te deklaracje w drodze odszkodowań.
Żądam od Allegro natychmiastowego przywrócenia właściwych terminów dostaw!
Jako suwerenny sprzedawca sam będę odpowiadał przed klientami czy dostarczyłem
towar w terminie!
Moje oznaczenie towarów na wszystkich kontach jest wysyłka natychmiast i wywiązuję
się tego od 20 lat !
Żądam prawidłowego oznaczenia terminów dostaw na terminy do 24.12.2021 !
W przypadku dalszego działania na moją szkodę zgłaszam do kolejnych właściwych organów RP oraz złożę do sądu roszczenia odszkodowawcze.
Właściciel firmy Marcin M.
@m.milek @Client:94057046 @Client:100160870 @netshape To do wszystkich . Przed chwilą był u mnie kurier po paczki i zapodał mi newsa , nie wiem czy to prawda , ale mówił poważnie . Inpost ma wstrzymać podejmowanie paczek allegrowskich , na sortowni wystąpił błąd i ok 100000 paczek zostało źle przekierowanych i zrobił się korek ,.
Jeśli to prawda to allegro musiało dostać cynk i dlatego wyszła informacja o dostawie po świętach ., nie wiadomo czy paczki nadane wczoraj dotrą przed świętami bo jak nie to negatywy posypią jak śnieg na Boże Narodzenie .
moje paczki nadane wczoraj już są odebrane przez kupujących
problem jest taki, ze Allegro nie ma prawnym możliwości narzucenia sprzedawcom terminu realizacji, teoretycznie jak ktoć chce coś sprzedawać z miesięcznym "zapisem" to ma do tego prawo. Tu więc Allegro wije sie jak piskorz, bo najchetniej wyelimowałby sprzedawców typu drop shopping, czy tych o krótkich zapasach, ale prawnie nie może. Stąd ten skomplikowany system, który finalnie zmusze sprzedawców do wysyłki "jak najszybciej", bo mimo, ze teoretycznie klient ma informację kiedy dostanie przedmiot, ale jest ona tak schowana, ze sprzedawca ryzykuje masą kłopotów jeśli się nie dostosuje.
Nie lukruj, dali ciała, o 21.00 jeszcze wszyscy mieli wysyłkę przed świetami, wracam do kompa o 00.30 już wszyscy mają pn-wt. Jaki to ma logiczny sens? I to jeszcze ostro jest to reklamowane. Tak jakby Allegro namiawiało klienta "lepiej wsiąć w auto i kupić w stacjonarnym sklepie, i tak na ogół jest taniej :)))"
Ja wybierałam produkty z dostawą "przed świętami", przechodzę do płatności, a tutaj niespodzianka - towar będzie za 8 dni. Podkreślam, że był to jeszcze poniedziałek, przed godziną 24:00.
No właśnie, do mnie pisało kilku spanikowanych klientów, czy zakup "na pewno dostaną przed świętami" - zamieszanie, stres dla klientów i straty finansowe dla setek firm, takie są właśnie skutki tego nonsensownego zarządzenia.
Wysyłałam InPostem setki razy i NIGDY nie zdarzyło mi się, żeby przesyłka nadana przed godziną graniczną nie dotarła na drugi dzień.
InPost w ostatnich dniach dostarczał do paczkomatów zwykłe paczki nawet w soboty, choć zwykle tego nie robił
z czym ma racje, ma algorytm, który indywidualnie liczy po jakim czasie dochodzą zamówienia skoro ktoś się nie wyrabiał tydzień temu to będzie to widać, sugerujesz że ktoś się wyrabia cały miesiąc a 21 się nie wyrobi ? Po co wprowadzać coś co z założenia liczy żeby później uważać że samemu się lepiej to policzyło ?
Może serwis dał wolne 22 i 23, ale reszta firm pracuje w tych dniach.
To że Tobie ktoś nie wysłał nic nie znaczy, tydzień temu tez ci mógł nie wysłać albo kwartał. To są jednostkowe przypadki. Szczyt zamówień co roku przypada na 12-15 grudnia a nie na 21.
strzał w kolano. Mi obroty spadły o 99%
Gratuluje
To zamierzone dzialanie Allegro, zawalili z dostawą i nie chcąc źle wyróżniać sie na tle reszty sprzedawców, zrownali czasy dostaw GLOBALNIE i po sprawie. Tłumaczenie, ze to dla dobra wszystkich jest żałosne. Każda normalnie myslaca osoba dobrze wie,jaki cel temu przyświecał.
Witaj w gronie sprzedawców. To standard. Wszyscy tak mają.
I nie ma to nic wspólnego ze strzałami w kolana.
Następna sprzedaż - w 2 dni Świąt - faceci będą imprezować, a żony będą szukać zużytego sprzętu. Taka moja branża. Teraz pieką placki....