Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam,
zamówienie: 2a4eb596-a32a-11ef-b63d-ff20a13006cc
Cena sprzedaży obniżona przez cennik hurtowy, minęło już 19 dni od sprzedaży i nie dostaliśmy obiecanej obniżki prowizji sprzedaży. O co chodzi?
Zamówienie przykładowe. Cenniki nie działają.
@mkplastimex Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@mkplastimex Otrzymałam informację, że jeśli wskazane zamówienie spełnia warunki, korekta pojawi się w historii Twojego rachunku do 14 grudnia.
Jest to zgodne z regulaminem:
"Przyznanie rabatu transakcyjnego w bieżącym okresie rozliczeniowym następuje najpóźniej 14 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego w czasie trwania programu".
W tej sytuacji muszę Cię prosić o cierpliwość.