Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
mam pytanie do moderatorów , dlaczego allegro nie udoskonali ocen sprzedaży i nie zrobi automatycznej łapki w górę po 30 dniach od odbioru paczki jeżeli kupujący nie ma żadnych zastrzeżeń, przecież wiadomo że ludziom nie chce się oceniać kupującego, żyją w biegu nic też z tej oceny nie mają. Żeby sprzedać 5 tysięcy paczek i mieć 500 ocen to jest jakiś żart , co z resztą 90% ocen które nie zostały wystawione? dlaczego nic nie potraficie Państwo z tym zrobić ? przecież wiadomo że aukcje przebiegły bez zastrzeżeń bo jak jest coś nie tak to kupujący odzywa się od ręki.
Myślę, że wiele osób niezadowolonych albo średnio zadowolonych też nie wystawia komentarzy.
90% ?
absolutnie się z tym nie zgodzę, osoby niezadowolone odzywają się jako pierwsze
Nie wiesz o istnieniu osób niezadowolonych, które się nie odezwą i nie wystawią żadnego komentarza. Jeśli taki niezadowolony będzie wiedział, że po miesiącu zostanie w jego imieniu wystawiona łapka w górę z kompletem gwiazdek to może wcześniej wystawić kiepską ocenę.
Nadal będzie to bardziej korzystne dla sprzedających.
to nieprawda, nie zgodzę się z tym że jest 90 % osób niezadowolonych jeżeli handluje Pan np produktami które mają dobrą opinię, uważam że myli Pan trochę pojęcia niezadowolenia z jakości produktu od tego są oceny w postaci gwiazdek jak jakość produktu a oceny czy poleca Pan kupującego, na to składa się np. szybkość dostawy, produkt nie uszkodzony nie przeterminowany itd.
@ObiadyDomowe może z automatu powinny być wystawine negatywy bo jakby to określili moderatorzy ,, nie zapewniłeś klientowi wystarczającej ilości pozytywnych doznań , aby poczuł nieodpartą potrzebę ocenić Twoje zaangażowanie . Prawda ? ko_alka 😁
Dalej żadnej merytoryki nie widzę żeby się odnieść do Twojego pytania.
@ObiadyDomowe to na chłopski rozum za pomocą młota , też pytanie - ,,dlaczego allegro ma wystawiać oceny skoro nawet nie jest stroną w transakcji ?? ,, Jeśli napiszesz ,że dalej nie rozumiesz i nie masz się do czego odnieść pomyślę sobie niezbyt fajnie o Tobie .pozdr.
To inaczej może zapytam , idziesz do sklepu kupujesz butelkę wódki wypijasz i co oceniasz sklep negatywnie ? Czy pozytywnie? Co wpływa na Twoją ocenę ? Zapłaciłeś za towar który sam wybrałeś, otrzymałeś go, za taką cenę jak widziałeś na półce. Co wpływa na Twoją opinie jak oceniasz sprzedawcę?
@ObiadyDomowe to zależy jak mocno mnie sponiewiera i wrócę do sklepu lub poszukam bardziej skutecznego .
Czyli tak jak mówiłem od początku zero merytoryki w temacie tylko typowe pisanie na przekór byle pisać . Pozdrawiam
@ObiadyDomowe Zastanów się nad tym co piszesz
1. żądasz wystawienia oceny przez osobę trzecią bez wiedzy samego zainteresownaego
2. żądasz wystawinia oceny pozytywnej przez osobę trzecią ,która z transakcją nie miała nic wspólnego .
3. Jak mniemam oceny automatycznie wystawine mają być brane pod uwagę w systemie jakości pomimo ,że nie zostały wtstawine przez stronę transakcji
4. Najważniejszy ,,Nie przyjmujesz do wiadomości ,że inna osoba również wolna jak Ty może mieć inne zdanie ,,
Jak to "bez wiedzy" skoro kupujący zostanie poinformowany, że ma na wystawienie oceny X czasu a jeśli tego nie zrobi to ocena zostanie wystawiona automatycznie?
@pinkpink11 ,, kupujący zostanie poinformowany,, tylko kto to przeczyta, więcej będzie problemów niż korzyści . System ocen jest kulawy i kulawy będzie zawsze i dlatego nie powinien być brany pod uwagę w systemie jakości sprzedaży . To jedyne rozsądne wyjście , a oceny ocenami niech sobie będą ot do wglądu dla zainteresowanych .
Jakoś o sprzedających nikt się tak nie martwi łącząc ich produkty z bzdurami w katalogu
akurat braku informacji bym się nie czepiał,
wystarczy że będzie w regulaminie, pytanie czy nie byłoby to klauzulą abuzywną.
Tu prawnicy musieliby się wypowiedzieć.
Pomysł ma sporo atutów.
Co do brania pod uwagę w panelu jakości to dlaczego nie skoro rozliczają tobie czas wyciagnięcia paczki z paczkomatu przez kuriera jako moment nadania a nie to kiedy ty ją umieściłeś to tym bardziej w sytuacji takich komentarzy nie widzę problemu. Nadałeś paczkę terminowo a kupujący nie zgłaszał problemu to chyba jest ok.
@pinkpink11 można dać również kupującemu checkboxa z opisem 'wystaw automatycznie komentarz pozytywny po 90 dniach' i niech sobie sam zdecyduje.
Stary już Ci to tłumaczyłem na podstawie flaszki jak nie kumasz takich podstaw że jeżeli transakcja umowa zastała zawarta i wykonana jaka jest sprzedaż i nie ma do niej zastrzeżeń to należy ją uznać jako wykonana należycie , jak firma robi drogi zawiera i strona zlecająca ja odbiera i nie ma zastrzeżeń to droga jest odebrana i transakcje należy udać za udaną jak do Ciebie nie docierają takie argumenty to już nic nie trafi , z wszystkich wypowiadających się w temacie jesteś jedyną osobą która broni swoich racji a reszta jest za moją propozycją kwestia w jakiej formie , pozdrawiam
@ObiadyDomowe wykonana , ale jak ! . To jest tok myślenia klienta ...
1. zwyczjnie pospolicie , normalnie jak gro innych w terminie , niczym nie wyróżniająca się to kiego czorta mam se zawracać głowę jakimiś ocenami .
2. No ten to dał czadu nie dość ,że towar do d... to jeszcze późno ... to mu dowalę
3. Zrób więcej , klient Cię zapamięta wróci i pewnie oceni .
Jak wykonana jest usługa to się ocenia jakość a nie czy polecasz sprzedającego , ja jako sprzedający muszę w terminie wysłać towar nie przeterminowany i nie uszkodzony i to uważam są podstawowe czynniki czy ktoś poleca moja usługę czy nie a jakość produktu jako sprzedaje to są od tego inne oceny ale ja jako sprzedawca mogę sprzedawać 30 firm ale pamiętaj że ja nie jestem producentem tego produktu tylko jego sprzedawcą i w razie reklamacji na temat jakości produktu to może klient złożyć do mnie lub do producenta reklamację , a ty mylisz z poleceniem mojego sklepu łapka w górę, a po drugie to mamy w Polsce póki co demokrację i nie rozumiem dlaczego Twoja jedyna opinia na ten temat ma blokować wprowadzenie innowacji ,chyba że mamy liberum veto.