anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie można utworzyć paczki dla Allegro miniKurier24 InPost?

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  b2a2d321-fd02-11ec-8c4e-4b61aeec2a05obraz_2022-07-06_101647409.png

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  minikurier , paczkomaty importują się normalnie .:(

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Hej @mdrogeria  🌻 Skonsultowałam sprawę z InPost i otrzymałam infromację, że nie mają problemów ani innych zgłoszeń na ten temat. U nas też nie ma zgłoszeń dotyczących importu zamówień. W związku z tym spróbuj proszę wykonać standardowe czynności (czyszczenie plików cookie, skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek). 
Jeśli problem będzie dalej występował napisz proszę na pomoc@inpost.pl podając:
- Twój login Allegro
- login Kupującego
- adres e-mail Sprzedającego (w systemie InPost)
- numer aukcji
- ID płatności
- datę zakupu i płatności
- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki).

Daj proszę znać, czy udało się rozwiązać problem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika czynności wykonałem na samym początku , bardzo proszę usuń dane osobowe ze zrzutu , w nawale nie pomyślałem .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria no właśnie tak pomyślałam, że Ty pewnie już wszystko sprawdziłeś, a napisałeś już do InPost? Zrzut już usunięty z wątku, dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika tak , inny komputer , inna przeglądarka , wszystko wyczyszcone i dalej to samo , co dziwne dotyczy tej jednej przesyłki druga na minikuriera weszła bez problemu 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria sprawdź czy w adresie nie masz jakiegoś buga np & lub # ....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pinsplash nie , znalazłem błąd , ale nie do poprawienia 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika wiem gdzie błąd ! podam przykłądowe dane inne niż rzeczywoste 

W karcie dostawy jest :

Adam K

Niestachów 16 

25-345 Fałki

a powinno być !!!

Adam K

Niestachów 16 

25-345 Niestachów 

Wysłałem poza systemem i pierwszy adres był odrzucany przez managera Inpost , drugi przeszedł.

Coś Macie do poprawy !!!! 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria dzięki wielkie za informację! 🌻 Przesyłam zgłoszenie do działu technicznego w tej sprawie.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria a jeszcze pytanko, dzieki za anonimizowanie danych 🙂 Czy dobrze rozumiem, że różnica dotyczyła tylko miejscowości?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika tak , miejscowości . Próbowałem wprowadzić do managera / poza allegro / manualnie dane i była możliwość 

1. 

Niestachów 16 

25-345 Niestachów 

lub 

Fałki  16 

25-345 Fałki

System odrzucał dane adresowe podane przez klienta 

czyli te -

Adam K

Niestachów 16 

25-345 Fałki

Oczywiście dane fikcyjne 😁

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria sprawdziłam to i miejscowość podana przez kupującego jest nazwą gminy, dlatego InPost nie odnalazł adresu i wyświetlał się błąd. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika nii.. Z Waszej strony leży przekazanie prawidłowego adresu Klienta . Jedynym rozsądnym wyjściem z tej sytuacji jest umożliwienie edycji danych adresowych dla przesyłek kurierskich Inpost , w Pocztex- sie jest możliwość i czasami się przydaje , a takie dane adresowe dość często widzę w zamówieniach . Nadałem przesyłkę poza allegro oczywiście z innym niż allegrowy adres e-mail , jak to Wasz system teraz odbierze ? , numer przesyłki wprowadziłem ....

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria dzięki, przekażę informację na ten temat komu trzeba. 
Widzę w systemie, że przesyłka została nadana dzięki temu, że dodałeś jej numer 👍 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika taaa.... ale podałem swój adres e-mail  ,, ŻEBY NIE WZUBDZAĆ PODEJRZEŃ U KLIENTA ,, bo allegrowy manager odrzuca sugerując przejście na stronę ,, przesyłki allegro,,   😑

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika no.. System nie zaliczył mi tej przesyłki do nadanych w terminie pewnie chodzi o adres e-mail ? .. .prawda ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Przepraszam @mdrogeria, że dopiero teraz odpisuję 🌻 Tak, to kwestia tego e-maila, bez niego nasz system nie jest w stanie przypisać odpowiedniego statusu przesyłki do numeru trackingowego. Ale pomimo tego masz naprawdę wzorową jakośc sprzedaży 👏 Jesteś na najwyższym poziomie Jakości sprzedaży i nawet w mierze wysyłka w terminie masz max punktów.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika ale Złotko 🥀 ja nie mam prentensji niemnej czasem może się przytrafić sytuacja podbramkowa , a tu winy sprzedawcy żadnej , więcej dołożyłem do interesu ku zadowoleniu klienta , a na dodatek dostaję po jakości gdzie baty powinno dostać allegro .😁

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@mdrogeria to częste w inpoście, także w zwykłym kurierze

oznacz moderatorów