Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ b2a2d321-fd02-11ec-8c4e-4b61aeec2a05
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ minikurier , paczkomaty importują się normalnie .:(
Hej @mdrogeria 🌻 Skonsultowałam sprawę z InPost i otrzymałam infromację, że nie mają problemów ani innych zgłoszeń na ten temat. U nas też nie ma zgłoszeń dotyczących importu zamówień. W związku z tym spróbuj proszę wykonać standardowe czynności (czyszczenie plików cookie, skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek).
Jeśli problem będzie dalej występował napisz proszę na pomoc@inpost.pl podając:
- Twój login Allegro
- login Kupującego
- adres e-mail Sprzedającego (w systemie InPost)
- numer aukcji
- ID płatności
- datę zakupu i płatności
- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki).
Daj proszę znać, czy udało się rozwiązać problem.
@la_nika czynności wykonałem na samym początku , bardzo proszę usuń dane osobowe ze zrzutu , w nawale nie pomyślałem .
@mdrogeria no właśnie tak pomyślałam, że Ty pewnie już wszystko sprawdziłeś, a napisałeś już do InPost? Zrzut już usunięty z wątku, dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę.
@la_nika tak , inny komputer , inna przeglądarka , wszystko wyczyszcone i dalej to samo , co dziwne dotyczy tej jednej przesyłki druga na minikuriera weszła bez problemu
@mdrogeria sprawdź czy w adresie nie masz jakiegoś buga np & lub # ....
@pinsplash nie , znalazłem błąd , ale nie do poprawienia
@la_nika wiem gdzie błąd ! podam przykłądowe dane inne niż rzeczywoste
W karcie dostawy jest :
Adam K
Niestachów 16
25-345 Fałki
a powinno być !!!
Adam K
Niestachów 16
25-345 Niestachów
Wysłałem poza systemem i pierwszy adres był odrzucany przez managera Inpost , drugi przeszedł.
Coś Macie do poprawy !!!!
@mdrogeria dzięki wielkie za informację! 🌻 Przesyłam zgłoszenie do działu technicznego w tej sprawie.
@mdrogeria a jeszcze pytanko, dzieki za anonimizowanie danych 🙂 Czy dobrze rozumiem, że różnica dotyczyła tylko miejscowości?
@la_nika tak , miejscowości . Próbowałem wprowadzić do managera / poza allegro / manualnie dane i była możliwość
1.
Niestachów 16
25-345 Niestachów
lub
Fałki 16
25-345 Fałki
System odrzucał dane adresowe podane przez klienta
czyli te -
Adam K
Niestachów 16
25-345 Fałki
Oczywiście dane fikcyjne 😁
@mdrogeria sprawdziłam to i miejscowość podana przez kupującego jest nazwą gminy, dlatego InPost nie odnalazł adresu i wyświetlał się błąd.
@la_nika nii.. Z Waszej strony leży przekazanie prawidłowego adresu Klienta . Jedynym rozsądnym wyjściem z tej sytuacji jest umożliwienie edycji danych adresowych dla przesyłek kurierskich Inpost , w Pocztex- sie jest możliwość i czasami się przydaje , a takie dane adresowe dość często widzę w zamówieniach . Nadałem przesyłkę poza allegro oczywiście z innym niż allegrowy adres e-mail , jak to Wasz system teraz odbierze ? , numer przesyłki wprowadziłem ....
@mdrogeria dzięki, przekażę informację na ten temat komu trzeba.
Widzę w systemie, że przesyłka została nadana dzięki temu, że dodałeś jej numer 👍
@la_nika taaa.... ale podałem swój adres e-mail ,, ŻEBY NIE WZUBDZAĆ PODEJRZEŃ U KLIENTA ,, bo allegrowy manager odrzuca sugerując przejście na stronę ,, przesyłki allegro,, 😑
@la_nika no.. System nie zaliczył mi tej przesyłki do nadanych w terminie pewnie chodzi o adres e-mail ? .. .prawda ?
Przepraszam @mdrogeria, że dopiero teraz odpisuję 🌻 Tak, to kwestia tego e-maila, bez niego nasz system nie jest w stanie przypisać odpowiedniego statusu przesyłki do numeru trackingowego. Ale pomimo tego masz naprawdę wzorową jakośc sprzedaży 👏 Jesteś na najwyższym poziomie Jakości sprzedaży i nawet w mierze wysyłka w terminie masz max punktów.
@la_nika ale Złotko 🥀 ja nie mam prentensji niemnej czasem może się przytrafić sytuacja podbramkowa , a tu winy sprzedawcy żadnej , więcej dołożyłem do interesu ku zadowoleniu klienta , a na dodatek dostaję po jakości gdzie baty powinno dostać allegro .😁
@mdrogeria to częste w inpoście, także w zwykłym kurierze