Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiam - jak zwykle - nowy produkt (wisiorek z czarnego turmalin) na podstawie już istniejącego (naszyjnik z czarnego turmalinu). Zmieniam kategorię z naszyjniki na wisiorki w "Moda damska". Ustawiam opcję stworzenia nowego produktu - jak zwykle. Edytuję opisy, zmieniam zdjęcia itp. Przy próbie wystawienia produktu otrzymuję następujące komunikaty (patrz zrzut). Turmalin do tej pory był akceptowany jako inny kamień. Nigdy też nie miałam problemu ze stworzeniem nowego produktu. Zdarzyło mi się to po raz pierwszy i nie wiem, co się dzieje. Proszę o pomoc.
@SilverLadyAnna Podaj mi proszę numer oferty, którą próbujesz edytować i kod EAN tego przedmiotu.
Dzięki za szybki odzew.
Nr oferty, na podstawie której chcę wystawić wisiorek to 12986720495. Kod EAN jest w tej kategorii opcjonalny i nie mam go. Wszystkie produkty to rękodzieło i większość z nich jest jednorazowa.
@SilverLadyAnna dziękuję, czy możesz pokazać mi jeszcze na zrzucie, co dokładnie wpisujesz w parametrze "kamień"?
@_HolaOla_ możemy tego screena prosić?
@SilverLadyAnna "Nigdy też nie miałam problemu ze stworzeniem nowego produktu" - ale nie tworzysz go z listy ofert przez przycisk "połącz z produktem" tylko wystawiając ofertę przez formularz?
Robię tak:
Mam listę moich ofert. Wybieram ofertę z listy, po prawej stronie mam trzy kropki. Tam wybieram "Wystaw podobną" i otwiera się formularz nowej oferty na podstawie starej. Teraz można wszystko zmienić i zapisać jako nową ofertę.
@SilverLadyAnna dziękuję, poprosiłam już nasz zespół techniczny o sprawdzenie tej sytuacji.
Dziękuję, czekam zatem na rozwiązanie 🙂
@SilverLadyAnna Czy możesz dosłać mi jeszcze zrzuty całego ekranu wraz z widoczną datą i godziną w oknie przeglądarki?
Czy o to chodzi? Godzina na dole po prawej, w oknie allegro próba ponownego wystawienia o 12.21
@SilverLadyAnna Tak, dokładnie o to, ale na górze strony potrzebujemy jeszcze widoku pełnego adresu strony.
To proszę 🙂
@SilverLadyAnna dziękuję, ale to jeszcze nie to czego potrzebujemy. Spróbuj proszę wysłać zrzut całego widocznego ekranu, bez ucięć od góry czy od dołu, a już w szczególności bez zakolorowywania czegokolwiek na ekranie.
To jest cały mój widoczny ekran (zakreskowane są tylko dane wrażliwe). Aby zobaczyć całą wystawianą ofertę muszę przeskrolować na ekranie w dół. Nigdy nie mam widocznej całej oferty. Cała oferta składa się ok. 10 ekranów. Nawet jak pomniejszę wystawianą ofertę, to i tak nie zmieści się na jednym ekranie, a literki są wówczas mikroskopijnej wielkości.
@SilverLadyAnna Możesz przesłać tutaj zrzuty wraz z danymi wrażliwymi, ponieważ dopóki ich nie zaakceptuję, nie zobaczą ich inni użytkownicy, więc pod tym względem możesz być spokojna.
Zatem proszę, również proszę o niepublikowanie tego ekranu 🙂
@SilverLadyAnna Oczywiście, nikt poza mną go nie zobaczy. Dziękuję, jak tylko będzie to możliwe przewiń jeszcze proszę stronę do końca i prześlij mi proszę jeszcze zrzut w takiej samej formie z komunikatami jakie otrzymujesz.
Dziękuję. Zatem teraz ekran po przewinięciu na sam dół.
Acha, teraz już w ogóle nie widzę żadnej swojej oferty. Zakładam, że pracujecie nad tym.