anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
ElFormidableJ
#7 Wielbiciel#

Drugi raz próbuje odblokować dostęp do wypłaty ale przelewy 24 i PayU są zablokowane, zrobione przelewy weryfikacyjne, wysłany skan dowodu.
Pierwsza próba weryfikacji nie powiodła się bez żadnych informacji dlaczego.

Czy można widzieć co się dzieje z wnioskami bo żadnych informacji prócz „weryfikacja w toku” i „wypłata nieaktywna”

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ElFormidableJ Weryfikacja w PayU trwa do 3 dni roboczych, więc poczekaj proszę jeszcze cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
nietylkoagd_pl
#8 Zapaleniec#

Czy mogę prosić o pomoc w tej samej sprawie mamy aktywne wypłaty PayU jednak jak przychodzi do wypłaty to automatycznie jest anulowana. Co może być przyczyną 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@nietylkoagd_pl skonsultuję z zespołem, dlaczego Twoje wypłaty przez PayU są anulowane i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
nietylkoagd_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi czy można przyspieszyć proces weryfikacji usterki ? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@nietylkoagd_pl przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale konsultowaliśmy sprawę z operatorem. Dostałam dziś potwierdzenie, że wypłaty na Twoim koncie działają już poprawnie, a wszystkie, które zostały do tej pory odwołane zostaną zrealizowane.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów