Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drugi raz próbuje odblokować dostęp do wypłaty ale przelewy 24 i PayU są zablokowane, zrobione przelewy weryfikacyjne, wysłany skan dowodu.
Pierwsza próba weryfikacji nie powiodła się bez żadnych informacji dlaczego.
Czy można widzieć co się dzieje z wnioskami bo żadnych informacji prócz „weryfikacja w toku” i „wypłata nieaktywna”
@ElFormidableJ Weryfikacja w PayU trwa do 3 dni roboczych, więc poczekaj proszę jeszcze cierpliwie.
Czy mogę prosić o pomoc w tej samej sprawie mamy aktywne wypłaty PayU jednak jak przychodzi do wypłaty to automatycznie jest anulowana. Co może być przyczyną
@nietylkoagd_pl skonsultuję z zespołem, dlaczego Twoje wypłaty przez PayU są anulowane i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
Dzień dobry nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi czy można przyspieszyć proces weryfikacji usterki ?
@nietylkoagd_pl przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale konsultowaliśmy sprawę z operatorem. Dostałam dziś potwierdzenie, że wypłaty na Twoim koncie działają już poprawnie, a wszystkie, które zostały do tej pory odwołane zostaną zrealizowane.