Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Doprosić się nie mogę o odpowiedź od pracowników allegro. Nie mogę zwrócić pieniędzy kupującemu, który dokonał zwrotu produktu. Opcja "potwierdź zwrot" jest jakby u mnie nieaktywna, mogę sobie klikać bez końca bez żadnego skutku. Co to klienta obchodzi, że u mnie coś nie działa
@BeautyCom Cześć. O które zamówienie chodzi? Jeśli coś jest nie tak i zależy Ci na czasie, to zleć przelew środków bezpośrednio na konto bankowe klienta, a w sprawie rabatu transakcyjnego napisz do nas wiadomość prywatną
Mam juz drugi zwrot, którego zrealizować nie mogę. Za każdy przelew bezpośrednio z banku pobierana jest opłata, dlaczego mam ją ponosić. Przecież to nie z mojej winy nie mogę zwrócić środków metodą jaką zostały opłacone.
@BeautyCom Rozumiem. W takim razie pokaż mi na zrzutach ekranu lub nagraniu, jak to wygląda u Ciebie (z widocznym URL, datą oraz godziną) i podaj numer zamówienia.
i dalej ruszyć nie można
@BeautyCom Czyli klikasz w przycisk "Tak, zwróć wpłatę" i nic się dalej nie dzieje? Czy podejmowałeś próbę w innej przeglądarce?
Poważnie? No nie, litości! nie wpadła bym na to by nacisnąć "tak, zwróć wpłatę".
Próbowałam na safari oraz firefox i nie działa
@BeautyCom W takim razie prześlij nagranie ekranu na spolecznosc@allegro.pl
Ekran nagraj w trybie incognito, bez włączonych żadnych wtyczek w przeglądarce. Z włączoną konsolą (na Macu w przeglądarce Firefox włączysz ją za pomocą kombinacji Command + Option + K). Wtedy zgłoszę to do działu technicznego.
W treści wiadomości mejlowej podaj link do tego wątku
Czy udało się rozwiązać problem? U mnie to samo, klikam "Tak, zwróć wpłatę" i nic się nie dzieje.