Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak jak w tytule.Dlaczego nie nalicza mi punktów za szybkie zwroty wpłat, za to uparcie liczy 10/50 za brak zwrotów? W ciągu ostatnich 30 dni miałem dwa zwroty, a system uparcie ich nie widzi.Na zrzucie jeden z ostatnich zwrotów
.
@nat_not Nie, nie były zgłaszane do wykluczenia.Z tego co zauważyłem, to nie jest pierwsza taka sytuacja.
@ART_FOTO Wracam z informacjami.
Do statystyk nie są liczone zwroty, które kupujący nada wysyłką własną, a to przykład tego zamówienia: d4b39d50-377f-11ef-bca2-1567fc6aa05e.
Bierzemy pod uwagę wyłącznie zwroty zamówień z tytułu odstąpienia od umowy, natomiast powód wybrany przez klienta w tym zamówieniu: 000d7370-28c3-11ef-a613-e5d8f243a672 to uszkodzenie towaru bez uszkodzenia przesyłki.
@nat_not Hmm, a co to ma do rzeczy jaką formą wysyłki klient dokonuje zwrotu lub z jakiego powodu? Ocena punktowana brzmi "szybkie zwroty wpłat do klientów".
Czyli rozumiem, że działa to również w drugą stronę przy takich formach odesłania? Dokonam zwrotu wpłaty w czasie powyżej 48h czy też 14 dni i punktacja nie będzie działała ujemnie?