Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak w temacie.
W ustawieniach jest wszystko zapisane,zrobiona weryfikacja, a mimo to w dalszym ciągu numeru nie ma.
@Kaliope_Brzeg @mariuszposylek to coś dziwnego się dzieje. Ja widzę zarówno u siebie, jak i u Was ??? to czemu jedni widzą te dane, a inni nie ? coś mi tu śmierdzi jakimiś wałkami.
No dziwne to jest, niedawno klient do mnie zadzwonił i teraz sobie myślę, że on musiał mój telefon widzieć.
U Ciebie widzę tak:
@Kaliope_Brzeg Mógł sobie wygooglować. U mnie tak się dzieje. Tyle tylko, że dzwonią na numer, który z obsługą allegro nie ma już nic wspólnego.
@mikeza znowu pewnie wprowadzają zmiany dla części użytkowników, po czym zmienią wszystkim. Co innego jednak menu, czy grafika, a co innego numer telefonu. Allegro przymierza się widzę wyłącznie do obsługi mailowej, którą prościej kontrolować i pewnie dlatego od 1 lipca, żeby zostać SS trzeba będzie mieć 99% terminowych odpowiedzi na wiadomości od klientów, do tego wcześniej zostanie ograniczona ilość wysyłanych powiadomień do klientów, żeby nie zaśmiecać skrzynek. Później będą się chwalić szybkimi wysyłkami, szybkimi informacjami jakie otrzymują klienci i w ogóle rewelacyjną obsługą klienta. Do tej pory mi się śmiać chce, że zamknęli możliwość zakupów niezarejestrowanym użytkownikom, do dziś pamiętam jak udostępniali taką możliwość podając dokładnie przeciwstawne argumenty.
@mariuszposylek to teraz kolejny krok - zabrońmy podawać również dane firmy. Po co przed zakupem klient ma wiedzieć od kogo kupuje, dowie się po fakcie :):):)
zresztą regulamin allegro zabrania podawać dane firmowe w przesyłce, czyli dołączenie faktury lub paragonu według serwisu jest niezgodne z regulaminem, bo klient może stwierdzić, że firma działa również poza allegro (wyczyta np. coś z faktury) i w związku z tym kolejnym razem zakupi produkt indywidualnie.
Przepisy allegro są już tak oderwane od rzeczywistości, że szkoda tego nawet komentować. Zastanawiam się ile przepisów jeszcze łamie regulamin tego portalu.
@mikeza do tego to wszystko zmierza. Ukryte jest już skąd jest jesteś, numer telefonu, adres email, z tego co wiem za chwilę zniknie sortowanie po popularności, produktyzacja przypomina jeden wielki kocioł z którego kupujący sobie coś (nie kogoś) wylosuje z czego wpadnie prowizja, najlepiej z drogą przesyłką i tak to się kręci. Smutne to pamiętając od czego to wszystko się zaczęło. Sprzedający ma być sponsorem, ktoś musi na to wszystko robić, a ochłapy z tego co zostaną powinny sprawić, że będziemy skakać z radości, że coś tam się jeszcze da się z tego tortu uszczknąć. Czekamy co odpisze Janusz, może rozjaśni to trochę sprawę.
@mariuszposylek zgadza się, zakupy zaczynają się robić anonimowe, problem jest tylko ,że w przypadku reklamacji, czy zwrotu już tej anonimowości nie ma. Wtedy nagle sprzedawca ma być dostepny 24H, pod mailem i telefonem, ze wszystkimi danymi, ma od razu zwrócić pieniądze, albo wysłać nowy towar, a jeśli nie (blokady, kary, straszenie, negatywy)
@mikeza widzę tu mocne inspiracje dropshippingiem, ale co ja tam wiem...
Niestety u mnie to wygląda tak jak widać na screenie, którego dałem wyżej. Odpowiedź Janusza, pracownika Allegro także nic nie wniosła, ale za to mnie rozbawiła. Może za drugim podejściem będzie jaśniej.
To miło, że jedni klienci widzą numer telefonu a inni nie...
@mariuszposylek Ja w to nie wnikam, nie wiem. Wiem tylko, że zgodnie z ustawą ma być podany. Dawniej dane sprzedającego wymagane ustawą były podane w zakładce O sprzedającym. Kupujący ma prawo je znać przed zakupem.
@xyz96 zrozum wreszcie, że Allegro coś namotało i nie ma już nawet zagwiazdkowanego adresu mailowego. Masz wyżej screena, tylko kontakt mailowy, a od bodjaże 1 lipca wymagane 99% odpowiedzi na nie w ciągu 24h, żeby mieć SS.
mariuszposylek czym się przejmujesz . Ja osobiście na początku w panelu ,, informacje o sprzedającym umieśliłem informację o w/w zapisie serwisu i prosze o kontakt przez ,,pytanie do sprzedającego ,, . Bardziej kumaty klient za pomoca nr NIP w kilka sekund odnajdzie nr . telefonu . Zastanawiam się czy nie umieścić takiej informacj również .
@mdrogeria no tym się przejmuję, że dzwonią na aktywny, ale nie związany już z Allegro numer telefonu. Faktycznie chyba trzeba będzie tak zrobić jak piszesz. Ale strasznie mnie to irytuje, wiecznie coś trzeba kombinować, bo normalnie być nie może. U mnie jest tak, że telefonów było sporo, bo wiele osób o coś chciało dopytać, upewnić się czy będzie pasowało, kiedy wysyłka, nie chodziło o sprzedaż poza Allegro. Zastanawiało mnie dlaczego ostatnio telefony tak umilkły. Był jakiś komunikat ze strony Allegro o usunięciu tych danych kontaktowych?
mariuszposylek podzielam Twoje zdanie ,umieśliłem w tej chwili informację jak znaleść numer telefonu ,,, poczekam na efekty .
widzę że niektórzy sprzedawcy podają numer telefonu na zdjeciach oferty
@mariuszposylek Ale ja to doskonale rozumiem. Allegro nie chce, aby numer telefonu był widoczny mimo wymagania ustawowego, ponieważ skłania to kupujących do zakupów poza Allegro, dlatego wynalazło sobie gdzieś jakieś przepisy europejskie, które rzekomo znoszą obowiązek podania numeru telefonu, co jest wymagane naszą ustawą. Tym się kierują i uważają, że mają rację. Nie pamiętam dokładnie, które to przepisy, ale sprawa jest skomplikowana i niejednoznaczna. Allegro uważa, że wystarczająca jest możliwość kontaktu przed zakupem przez "Pytanie do sprzedającego", ale to nie jest szybka i pewna forma kontaktu, dodatkowo jest kontrolowana i może być cenzurowana przez Allegro. Tylko sąd mógłby orzec, czy blokowanie numeru telefonu jest zgodne z prawem. Moim zdaniem nie jest zgodne.
@xyz96 Teraz tak. Teraz rozumiesz i piszesz na temat i wyczerpująco, bo sama odpowiedź, że numer musi być podany w wątku dotyczącym tego czego dotyczy jest dość zabawna. Poczekam aż mi odpiszą na wiadomość i zobaczymy, ale to jest jakaś paranoja. Jak już mi się wydaje, że niczym mnie nie zaskoczą to wyskakują jak królik z kapelusza.
@mariuszposylek Nie teraz rozumiem, ale rozumiem od początku. A co mam pisać? Piszę, że zgodnie z ustawą numer ma być widoczny przed zakupem i za to odpowiada sprzedawca. Jeśli Allegro blokuje numer telefonu, nie ma obowiązku wystawiania ofert.
Wkleiłem to co napisałeś konsultantowi Allegro, oto co odpisał:
W drugiej kwestii dotyczącej zapisu, który Pan przytoczył. Zapis jest informacją, że Sprzedający ma obowiązek udostępnić kanał kontaktu, dzięki któremu klient będzie mógł nawiązać kontakt ze Sprzedającym. Takim kanałem jest zakładka "zapytaj sprzedającego". Te działania mają na celu nakłonienie Kupujących do korzystania z tej formy kontaktu, ponieważ w tym celu została on utworzona.
@fhu_gocha @Kaliope_Brzeg @mdrogeria @mikeza @kostas11
Do tego zapytałem dlaczego mnie ukryto numer telefonu a konkurencji mojej nie, otrzymałem odpowiedź, że to nie mnie ukryto numer telefonu, ze mną wszystko jest ok, ukryto go... kupującym! Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
W pierwszej poruszanej kwestii chciałabym poinformować, że to nie Panu ukryto te dane. Zmiana dotyczy jedynie Kupujących. A więc to jedna część Kupujących zobaczy te dane w zakładce "o sprzedającym". Druga część zobaczy ją dopiero w zakładce z podziękowaniem za zakupy. W momencie gdy sprawdza Pan swoją ofertę z poziomu Kupującego, sprawdza ją Pan jako Kupujący, a więc jest Pan w grupie Kupujących, którzy zobaczą informacje kontaktowe w zakładce po zakupach.