Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam z dnia na dzień allegro co raz bardziej mnie zaskakuje klient nie odebrał nam paczki z paczkomatu przyznaje się do tego w dyskusji ale żąda od nas ponownej wysyłki na nasz koszt paczka o niskiej wartości 49 zł .Ponownie wysyłanie na nasz koszt nie opłacalne allegro oczywiście staje po naszej stronie każe ponieść ponowny koszt wysyłki klient odmawia rezygnuje z zakupu .Po chwili wystawia nam negatywa zgodność towaru 1 i obsługa 1 .Moze tu mi odpowie pracownik allegro dlaczego przy prośbie usuniecie komentarza stajecie po stronie kupującego skoro samo nieodebranie paczki to złamanie regulaminu dodatkowo w jaki sposób ktoś ocenia towar na 1 nie mając go w ręce wasze odpowiedzi są śmieszne
odp
Poczekaj dzień, dwa i napisz ponownie w oddzielnym zgłoszeniu - być może trafisz na innego pracownika i usunie.
Dokładnie. Próbuj u innych. Tam na szczęście nieraz trafi się normalny, uczciwy pracownik, który bez problemu to usunie.
Swoją drogą, to pogwałcenie punktu 11.5 i 11.6 regulaminu, ale Allegro udaje, że tych zapisów nie ma i nagle nic się pod to nie daje podciągnąć....
Tak tak ... to prawda . kupujący ma zawsze racje i nikt tego nie może zmienić nawet jeśli wina jest po stronie kupującego to i tak sprzedający nie mają żadnych narzędzi żeby się obronić tylko zgłaszając to do allegro to po prostu strata czasu , oni zawsze piszą baaaardzo nam przykro nawet nie analizują zgłoszeń, co mogą! bo widza po której stronie jest wina .
na pytanie w jaki spsób klient ocenił towat który nie dostał, mówią żebym sie skontaktował z klintem to mi odpowie .
szkoda czasu
@SanexHurtowBHP Pisz osobne zgłoszenie do allegro. W uzasadnieniu wskaż że odbyła się dyskusja w te sprawie. Powinni usunąć taki negatyw.
dyskusja ich nie interesuje bo mogła byc rozmowa telefoniczna z klientem.
dopiero po której wiadomosci i telefonie z nimi wyslali mu upomnienie za nie odebrną paczkę czyli po ponad miesiącu