anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego ocena kupującego nie została usunięta

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

Witam z dnia na dzień allegro co raz bardziej mnie zaskakuje klient nie odebrał nam paczki z paczkomatu przyznaje się do tego w dyskusji  ale żąda od nas ponownej wysyłki na nasz koszt paczka o niskiej wartości 49 zł .Ponownie wysyłanie na nasz koszt nie opłacalne allegro oczywiście staje po naszej stronie każe ponieść ponowny koszt wysyłki klient odmawia rezygnuje z zakupu .Po chwili wystawia nam negatywa zgodność towaru 1 i obsługa 1 .Moze tu mi odpowie pracownik allegro dlaczego przy prośbie usuniecie komentarza stajecie po stronie kupującego  skoro samo nieodebranie paczki to złamanie regulaminu dodatkowo w jaki sposób ktoś ocenia towar na 1 nie mając go w ręce wasze odpowiedzi są śmieszne 

odp

Dobry wieczór,
 
Proszę wybaczyć dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
 
Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zapoznałem się z treścią komentarza i żałuję, jednakże nie mogę pomóc. Niestety, nie jestem w stanie sprawdzić w pełni kontaktu między Państwem i tym samym podważyć zasadność tej opinii. Jej treść nie łamie naszych zasad.
 
Proszę jednak pamiętać, że mają Państwo możliwość wysłania wniosku do Kupującego z prośbą o usunięcie opinii. Mają Państwo na to 21 dni od momentu otrzymania komentarza.
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Poczekaj dzień, dwa i napisz ponownie w oddzielnym zgłoszeniu - być może trafisz na innego pracownika i usunie.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Dokładnie. Próbuj u innych. Tam na szczęście nieraz trafi się normalny, uczciwy pracownik, który bez problemu to usunie.

Swoją drogą, to pogwałcenie punktu 11.5 i 11.6 regulaminu, ale Allegro udaje, że tych zapisów nie ma i nagle nic się pod to nie daje podciągnąć....

oznacz moderatorów

NXFashion
#8 Zapaleniec#

Tak tak ... to prawda . kupujący ma zawsze racje i nikt  tego nie może zmienić nawet jeśli wina jest po stronie kupującego to i tak sprzedający nie mają żadnych narzędzi żeby się obronić tylko zgłaszając to do allegro to po prostu strata czasu , oni zawsze piszą baaaardzo nam przykro nawet nie analizują zgłoszeń, co mogą! bo widza po której stronie jest wina  . 

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

 na pytanie w jaki spsób klient ocenił towat który nie dostał, mówią żebym sie skontaktował z klintem to mi odpowie .

szkoda czasu 

 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@SanexHurtowBHP  Pisz osobne zgłoszenie do allegro. W uzasadnieniu wskaż że odbyła się dyskusja w te sprawie. Powinni usunąć taki negatyw.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

dyskusja ich nie interesuje bo mogła byc rozmowa telefoniczna z klientem.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

dopiero po której wiadomosci i telefonie z nimi wyslali mu upomnienie za nie odebrną paczkę czyli po ponad miesiącu 

oznacz moderatorów