Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, bo nie dostał zwrotu. Sprawdziliśmy - zwrot dokonany 8 maja przez waszą platformę. Czy Allegro może się włączyć do dyskusji i sprawdzić to u operatora, gdyż wina nie leży w żadnej mierze po naszej stronie? I czy przycisk "poproś o pomoc Allegro" w dyskusjach jest widoczny dla sprzedających? Bo ja nie widzę tego. Widocznie po raz kolejny sprzedający nie ma możliwości żadnego kontaktu z wami.
W dyskusji sprzedający nie ma możliwości skorzystać z przycisku "poproś o pomoc pracownika Allegro". W tej sprawie skontaktuj się z serwisem przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15
Być może kupujący otrzymał zwrot środków, ale nie potrafi ich zlokalizować.
No mogłam się domyślić, że magiczna funkcja nie jest dostępna dla sprzedających. Nie dla psa kiełbasa. Tylko po co piszą w dyskusji "proszę skorzystać", skoro może jedna strona.
Jest możliwość, poprosić support na czacie, by pracownik dołączył do dyskusji, działa to tak samo jak przycisk 🙂
@Paak_Sport podeślij mu to
Kupujący otrzyma zwrot środków:
Napisz do allegro miałem podobną sytuację ale z sympatyczną klientką i nie zaczęła dyskusji tylko grzecznie zapytała o swoje pieniążki od razu zgłosiłem problem do allegro i taką otrzymałem odpowiedz
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Zwrot wpłaty został przez Pana prawidłowo wykonany do Kupującego ............... Środki zostały zwrócone na instrument płatniczy, z którego Kupujący dokonał płatności.
Jeśli Kupujący nie odnotował danego zwrotu, proszę o bezpośredni kontakt Kupującego z naszym serwisem.
Pozdrawiam
// Hanna [edycja]
Zespół Allegro