anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem klientowi przez payu

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, bo nie dostał zwrotu. Sprawdziliśmy - zwrot dokonany 8 maja przez waszą platformę. Czy Allegro może się włączyć do dyskusji i sprawdzić to u operatora, gdyż wina nie leży w żadnej mierze po naszej stronie? I czy przycisk "poproś o pomoc Allegro" w dyskusjach jest widoczny dla sprzedających? Bo ja nie widzę tego. Widocznie po raz kolejny sprzedający nie ma możliwości żadnego kontaktu z wami.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

W dyskusji sprzedający nie ma możliwości skorzystać z przycisku "poproś o pomoc pracownika Allegro". W tej sprawie skontaktuj się z serwisem przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15

Być może kupujący otrzymał zwrot środków, ale nie potrafi ich zlokalizować.

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

 No mogłam się domyślić, że magiczna funkcja nie jest dostępna dla sprzedających. Nie dla psa kiełbasa. Tylko po co piszą w dyskusji "proszę skorzystać", skoro może jedna strona.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Jest możliwość, poprosić support na czacie, by pracownik dołączył do dyskusji, działa to tak samo jak przycisk 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Paak_Sport podeślij mu to 

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Napisz do allegro miałem podobną sytuację ale z sympatyczną klientką i nie zaczęła dyskusji tylko grzecznie zapytała o swoje pieniążki  od razu zgłosiłem problem do allegro i taką otrzymałem odpowiedz

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. 

Zwrot wpłaty został przez Pana prawidłowo wykonany do Kupującego ............... Środki zostały zwrócone na instrument płatniczy, z którego Kupujący dokonał płatności. 

Jeśli Kupujący nie odnotował danego zwrotu, proszę o bezpośredni kontakt Kupującego z naszym serwisem. 

Pozdrawiam
// Hanna [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów