Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w panelu jakosc mojej sprzedazy otrzymuje dramatycznie niskie oceny w nastepujacych kategoriach:
O to pierwsza: -450 punktow za Terminowe odpowiedzi. Co jest super dziwne bo zawsze odpowiadami na pytania klientow w ciagu max dnia, chyba ze nie umiem odpowiedziec to czasami dwa dni.
Dlaczego mam -450 punktow ? Prosze o pomoc.
Drugi punkt ktorego nie rozumiem:
Wedlug Jakosci obslugi klienta nie wysylam paczekw terminie. co jest zupelnie niezgodne z prawda, wpisuje zawsze numer przesylki do panelu i oznaczam paczke jaka wyslana, nigdy niebylo tak zebym niezdazyla wyslac paczki w okreslonym przez aukcje terminie dlaczego mam 0 punktow ?
Bardzo prosze o pomoc i dziekuje za uwage.
Pani Maju @mr_oma . Pomimo ze wprowadzam adresy e-mail skopiowane z listy zamowien, nie zmieniaja one nic w zestawieniu. Wyglada na to ze w ogole nie ma wplywu na pojawianie sie ich na liscie.
Czy moge jakosc inaczej wprowadzic dane do systemu skoro JP POST tego nie robi ?
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
@undziabundzia, rozumiem, dziękuję Ci za wiadomość. Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią najszybciej, jak będę mogła. 🙂
Dziekuje bardzo 🙂
@undziabundzia, niestety w takim razie mamy pewność, że ten przewoźnik nie współdziała z Pocztą Polską. Na tę chwilę zintegrowani z nami przewoźnicy to:
Tylko od nich będziemy odbierać informacje o statusach. Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule.
Czyli, że co? Jak ktoś korzysta z innego przewoźnika to Wasz głupi system tego nie uwzględni i obniża całościową notę za wysyłkę w terminie, mimo dodanego numeru wysyłki i dostawy do klienta?
@gmshop__pl jeśli sprzedający korzysta z usług przewoźnika, który nie jest w pełni zintegrowany z Allegro, również możesz zyskać punkty za Wysyłkę w terminie. Wystarczy, że otrzymamy poprawny status wysyłki.
A w jaki sposób macie go otrzymać skoro allegro nie jest w stanie go rozpoznać?
@gmshop__pl pracujemy nad pełną integracją z kolejnymi przewoźnikami, dlatego jest możliwa sytuacja, kiedy już teraz otrzymamy poprawny status od przewoźnika, jeszcze nie w pełni zitegrowanego i uwzględnimy go w punktacji. Warto pamiętać, że za przesyłki od niezintegrowanych przewoźników nie ma ujemnych punktów.
Allegro od jakiegoś czasu bawi się w statystyki, szczegóły i szczególiki rzadko komu potrzebne i w "zamian" pobiera coraz większe opłaty. Szczerze mówiąc sprzedaż na Allegro przestaje się opłacać bo:
*wielkie opłaty,
*zmuszanie sprzedających do jak najniższej ceny wysyłki czyli sprzedający coraz więcej dopłaca "do interesu" wszak wysyłka to nie tylko koszt przewoźnika, ale także koszty zwłaszcza tusze i papier/ drukowania nalepek, koszt opakowania /w sklepie za marną torebeczkę płacimy 60 gr. czyli wysyłając paczkę dopłacam ok. 3 zł. i jeszcze kupujący twierdzi, że koszt dostawy bardzo wysoki wykreślając gwiazdki. Może Allegro rozwiązałoby m. in. ten problem bo wymaganie coraz więcej szczególików w aukcji to coraz więcej czasu wymaganego na wystawienie przedmiotu, i to też zniechęca do sprzedawania na allegro choć jest więcej przyczyn, wystarczy przeczytać tutejsze wypowiedzi.
Witam,
najlepiej wukupić sobie abonament w Ale Asystent Allegro, jest tam funkcja autorespondera , który automatycznie odpowiada na pytania klientów, typu: Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to będzie możliwe i masz odhaczone że odpowiedziane, a pózniej jak się pojawisz w pracy to odpisujesz już na temat, u nas to mega pomogło.
Mam jeszcze gorzej od ciebie przez ten nowy system ocen Allegro: -666 / 1000, tylko dlatego, że nie odpisywałem na mejle zadane mi przez "Zadaj pytanie sprzedającemu" typu "ile wynosi cena minimalna" - prawie nigdy tego nie robiłem przez lata, bo przecież nie muszę odpisywać na tego typu pytania i sam brak odpowiedzi jest również odpowiedzią, że nie chcę i nie muszę zdradzać nikomu ceny minimalnej, ale jak widać system ocen Allegro nie jest w stanie zrozumieć i rozróżnić pytań na które sprzedający powinien odpowiedzieć od pytań w których sam brak odpowiedzi jest również odpowiedzią...i tylko przez to moja ogólna dobra ocena 284 spadła o 950 w dół aż do -666...Oczywiście nie żebym tylko narzekał bo ogólnie jestem za systemem ocen bo dzięki temu wzrośnie jakość kupna/sprzedaży, tylko żeby Allegro ten system najpierw dopracowało i nie przesadzało zbytnio z rygorem i nie obniżało aż tak komuś oceny z powodu swojej niedoskonałości...
@incognito284 Cześć. Oczywiście, że nie musisz nikogo informować o cenie minimalnej oferowanych przez Ciebie produktów - jednak nasz system nie rozróżnia i nie rozumie jeszcze wszystkich intencji. 😞 Jedak wciąż się uczy. Aby nie stracić punktów możesz odpisywać zwykłe podziękowanie na kontakt czy krótką informację zwrotną.
Proponuję ustawić sobie autoresponder 😉 tak, żeby automat odpowiadał na pierwsze zapytanie.
np. "Nie udzielam info nt ceny min."
Na forum jest juz podobny wątek na ten temat. Rozwiązuje to problem w/w problem.
Teraz to już to naprawdę grubo, przed chwilą dostałem od Allegro informację na mejla:
-10000 punktów za 1 nierozwiązaną dykusję, która jest nierozwiązana bo po prostu wciąż trwa
- twój poziom jakości sprzedaży -9840 / 1000 ...
Hehehe, co to się porobiło?
Te nowe miary to dno i wodorosty. Nie widziałam jeszcze nic bardziej nieuczciwego w internecie na żadnej platformie sprzedaży. To największy wał na kuli ziemskiej
Witam,
najlepiej wykupić sobie abonament w Ale Asystent Allegro, jest tam funkcja autorespondera , który automatycznie odpowiada na pytania klientów, typu: Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to będzie możliwe i masz odhaczone że odpowiedziane, a później jak się pojawisz w pracy to odpisujesz już na temat, u nas to mega pomogło.
A przeczytałeś w ogóle ze zrozumieniem mój komentarz? Bo: