Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w panelu jakosc mojej sprzedazy otrzymuje dramatycznie niskie oceny w nastepujacych kategoriach:
O to pierwsza: -450 punktow za Terminowe odpowiedzi. Co jest super dziwne bo zawsze odpowiadami na pytania klientow w ciagu max dnia, chyba ze nie umiem odpowiedziec to czasami dwa dni.
Dlaczego mam -450 punktow ? Prosze o pomoc.
Drugi punkt ktorego nie rozumiem:
Wedlug Jakosci obslugi klienta nie wysylam paczekw terminie. co jest zupelnie niezgodne z prawda, wpisuje zawsze numer przesylki do panelu i oznaczam paczke jaka wyslana, nigdy niebylo tak zebym niezdazyla wyslac paczki w okreslonym przez aukcje terminie dlaczego mam 0 punktow ?
Bardzo prosze o pomoc i dziekuje za uwage.
Te -450 punktów wiąże się pewnie z tym że zdarza ci się odpowiedzieć na jakieś pytanie po czasie 24 h od jego zadania.Nawet jak nie znasz odpowiedzi musisz coś napisać "np. sprawdzę i dam znać" bo inaczej są punkty karne .To że nie masz punktów za wysyłkę w terminie powodem może być liczenie momentu nadania który system odczytuje nie wtedy gdy ty nadajesz tylko wtedy przesyłka zostaje odebrana przez kuriera z miejsca nadania a to jest duża różnica .Nadając po godzinach granicznych w danym dniu są one rejestrowane dopiero na drugi dzień.
Dziekuje za odpowiedz. Paczki z Japonii dochodza w okolo 20 dni, wysylane sa Japonska Poczta, ja zawsze wpisuje numery, tak szybko jak moge. Paczki dochodza w wyznaczonym przezemnie czasie. Cos jest nie dzialajace. Wciaz mam ten problem.
Hej Panie kolekcjoner608 odpowiedzialam na wszystkie stare odpowiedzi, ktore byly bez mojej reakcji, to nic nie pomoglo jest jeszcze gorzej ! Mam teraz -950 punktow !
Prosze pomoz mi, nie wiem co mam zrobic.
HEJ ! undziabundzia zgodnie z wymogami w panelu jakości na odpowiedź masz 24H , odpowiadasz po czasie to w nagrodę orzymujesz punkty na minusie .
Zliczyło ci czas od momentu zadania pytania do momentu odpowiedzi w wątkach bez reakcji i stąd taki wynik
@undziabundzia tak jak wskazują inni, odpowiedź na pierwsze w wątku pytanie zadane przez "pytanie do sprzedającego" musi być udzielona w ciągu 24h. A w zakładce jakość sprzedaży liczone są wyniki z ostatnich 30 dni.
Kupujący zadał Ci pytanie 22.10.2021r., a Ty odpowiedziałeś dopiero 3 listopada 2021r., w dodatku było to jedyne pytanie i dlatego wpłynęło to na Twoją jakość w punkcie terminowe odpowiedzi na pytania kupujących. Teraz pilnuj proszę terminowych odpowiedzi, a po upływie 30 dni jakość się poprawi.
Jeżeli chodzi o wysyłkę w terminie to możesz pobrać zestawienie (link jest widoczny na zrzucie). Zobaczysz wtedy dokładnie, które zamówienia wpłynęły na obniżenie wyniku w tym punkcie.
@la_nika To pytanko: Pytanie od kupującego, przegapione, 24H minęły. Za co dostanie Sprzedawca MNIEJ punktów karnych : za nie odpowiedzenie w ogóle, czy za odpowiedzenie po np 10 dniach. Może na takie "stare" pytania po prostu już się nie opłaca odpowiadać?
@pinsplash jeśli sprzedający przegapi wiadomość i naliczy się tam już długi czas to lepiej nie odpowiadać, ponieważ wtedy nie policzymy czasu, tylko potraktujemy to jako brak odpowiedzi. Z komunikacyjnego punktu widzenia, odpowiedź po tygodniu np. czy dostępny jest jakiś kolor będzie już zbędna, bo pewnie i tak kupujący kupił już produkt w innej ofercie.
[edytowano]
@la_nika Hmmmm drążę temat... Punkty minusowe sa naliczane w momencie odpowiedzi. Czyli dotąd dokąd sprzedawca nie odpowie nie dostaje punktów. A jak nie odpowie i minie 30 dni to tych punktów karnych w ogóle nie dostanie bo "przedawnienie" ?
ps Pytam tylko z poziomu "psiakości" nie neguje konieczności komunikacji z kupujacym
@pinsplash tak są liczone w momencie odpowiedzi.
[edytowano]
@la_nika Ale pinsplash chyba pyta o to, kiedy punkty naliczą się w jakości sprzedaży. A wychodzi na to, że tam pojawią się dopiero po udzieleniu odpowiedzi.
@Client:94057046 @pinsplash @undziabundzia dopytałam o to zespół jakości. Masz rację @pinsplash po takim czasie lepiej już w ogóle nie udzielać odpwiedzi z punktu widzenia jakości sprzedaży. Jeśli nie ma odpowiedzi to nie liczymy jej czasu. Oczywiście jej brak wpłynie na jakość sprzedaży, ale nie na punkt średni czas udzielenia odpowiedzi.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd poprzednią wiadomością, edytowałam ją żeby wszystko się zgadzało.
Dziekuje bardzo za wyjasnienie. Ale jednak mimo ze wysylam paczki, to w ogole nie wchodzi do systemu 😞
@undziabundzia, warunkiem otrzymywania informacji o statusach od przewoźnika jest przekazywanie zamaskowanego adresu mejlowego z zamówień Allegro dla zintegrowanych przewoźników (widzę, że z takich korzystasz). Podczas generowania etykiety powinnaś każdorazowo uzupełnić wspomniany adres mejlowy w danych klienta.
Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule. 🙂
Pani Maju ja korzystam z poczty japonskiej JP POST. Rozumiem ze jesli wysylam taka paczke, to jest ona zintegrowana z Polska Poczta ? Bo tam rowniez mozna sprawdzic numer paczki. W taki sposob wstawiajac skopiwany adres automatycznie allegro bedzie wiedziec ze paczka zostala nadana itd.
Prosze potwierdzic czy dobrze zrozumialam.
Bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam !
@undziabundzia, skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziekuje serdecznie ! Czekam z niecierpliwoscia i milego wieczoru !
@undziabundzia, dziękuję Ci za cierpliwość. Teoretycznie statusy otrzymujemy tylko od przewoźników zintegrowanych. Natomiast nie jest wykluczone, że JP POST współdziała z Pocztą Polską. Uzupełniaj, proszę, zamaskowane adresy mejlowe, a my będziemy mogli zweryfikować to przy pierwszej nadanej paczce. 🙂
@mr_oma Dostałem powiadomienie, że moją odpowiedź zaakceptowano jako rozwiązanie. Macie buga chyba. 😛