Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o podpowiedź jak to się dzieje że średnio odpowiadając klientowi na wiadomość w 2-3 godziny w terminowych odpowiedział na na wiadomość klientów otrzymałem minus 950 punktów a allegro średni czas odpowiedzi wyliczyło mi na 36 godzin. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Przemek
@NanoZakupy musiałeś przegapić jakieś pierwsze pytanie o przedmiot lub zakup. W jakości sprzedaży powinna być informacja o które chodzi w postaci zestawienia/raportu.
przejrzałem wszystkie wiadomości od stycznia i w styczniu miałem jedną odpowiedź po kilkunastu godzinach. Jednak to był styczeń a teraz mamy już kwiecień. Co ciekawe w marcu pierwszy raz otrzymałem minus 750 punktów a teraz mam minus 950. Od marca zwracam uwagę na szybkie odpowiedzi a i tak odjęto mi punkty.
Musiałeś jakąś odpowiedź ominąć.
ominąłem jedną odpowiedź w styczniu ale to było 18 godzin a nie 36
rzeczywiście mam jedną ominiętą odpowiedź i nie wiem jakim cudem to się stało. Raport pokazał tą osobę. Dziękuję za odpowiedź
W naturze nic nie ginie.
Cześć @NanoZakupy, sprawdziłam to i w ciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś jedną wiadomość 10 marca o 21:10, a kupująca otrzymała odpowiedź dopiero 14 marca o 9:15, więc to ta odpowiedź zajęła 36 godzin i to wpłynęło na Twoją jakość sprzedaży i ujemne punkty.
tak , sprawdziłem to w raporcie i jest taki klient.Staram się odpowiadać jak najszybciej na pytania klientów i szkoda że nie zauważyłem tej wiadomości. Co mogę teraz zrobić aby poprawić ten minusowy wynik?
@Hadwao_net po 30 dniach ten wynik nie będzie już wpływał na Twoją jakość, więc najlepiej zaczekać oraz odpowiadać na ewentualne pytania możliwe jak najszybciej.
Dziękuje 🙂