anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego otrzymałem minus 950 punktów w terminowych odpowiedziach?

MAMY ROZWIĄZANIE!
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

Witam, proszę o podpowiedź jak to się dzieje że średnio odpowiadając klientowi na wiadomość w 2-3 godziny  w terminowych odpowiedział na na wiadomość klientów otrzymałem    minus 950 punktów a allegro średni czas odpowiedzi wyliczyło mi na 36 godzin. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Przemek

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg#

@NanoZakupy musiałeś przegapić jakieś pierwsze pytanie o przedmiot lub zakup. W jakości sprzedaży powinna być informacja o które chodzi w postaci zestawienia/raportu.

oznacz moderatorów
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

przejrzałem wszystkie wiadomości od stycznia i w styczniu miałem jedną odpowiedź po kilkunastu godzinach. Jednak to był styczeń a teraz mamy już kwiecień. Co ciekawe w marcu pierwszy raz otrzymałem minus 750 punktów a teraz mam minus 950. Od marca zwracam uwagę na szybkie odpowiedzi a i tak odjęto mi punkty.

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Musiałeś jakąś odpowiedź ominąć.

oznacz moderatorów
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

ominąłem jedną odpowiedź w styczniu  ale to było 18 godzin a nie 36

oznacz moderatorów
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

rzeczywiście mam jedną ominiętą odpowiedź i nie wiem jakim cudem to się stało. Raport pokazał tą osobę. Dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W naturze nic nie ginie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @NanoZakupy, sprawdziłam to i w ciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś jedną wiadomość 10 marca o  21:10, a kupująca otrzymała odpowiedź dopiero 14 marca o 9:15, więc to ta odpowiedź zajęła 36 godzin i to wpłynęło na Twoją jakość sprzedaży i ujemne punkty. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Hadwao_net
#11 Animator#

tak , sprawdziłem to w raporcie i jest taki klient.Staram się odpowiadać jak najszybciej na pytania klientów i szkoda że nie zauważyłem tej wiadomości. Co mogę teraz zrobić aby poprawić  ten minusowy wynik?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Hadwao_net po 30 dniach ten wynik nie będzie już wpływał na Twoją jakość, więc najlepiej zaczekać oraz odpowiadać na ewentualne pytania możliwe jak najszybciej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Hadwao_net
#11 Animator#

Dziękuje 🙂

oznacz moderatorów