anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego otrzymałem minus 950 punktów w terminowych odpowiedziach?

MAMY ROZWIĄZANIE!
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

Witam, proszę o podpowiedź jak to się dzieje że średnio odpowiadając klientowi na wiadomość w 2-3 godziny  w terminowych odpowiedział na na wiadomość klientów otrzymałem    minus 950 punktów a allegro średni czas odpowiedzi wyliczyło mi na 36 godzin. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Przemek

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg#

@NanoZakupy musiałeś przegapić jakieś pierwsze pytanie o przedmiot lub zakup. W jakości sprzedaży powinna być informacja o które chodzi w postaci zestawienia/raportu.

oznacz moderatorów
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

przejrzałem wszystkie wiadomości od stycznia i w styczniu miałem jedną odpowiedź po kilkunastu godzinach. Jednak to był styczeń a teraz mamy już kwiecień. Co ciekawe w marcu pierwszy raz otrzymałem minus 750 punktów a teraz mam minus 950. Od marca zwracam uwagę na szybkie odpowiedzi a i tak odjęto mi punkty.

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Musiałeś jakąś odpowiedź ominąć.

oznacz moderatorów
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

ominąłem jedną odpowiedź w styczniu  ale to było 18 godzin a nie 36

oznacz moderatorów
NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

rzeczywiście mam jedną ominiętą odpowiedź i nie wiem jakim cudem to się stało. Raport pokazał tą osobę. Dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W naturze nic nie ginie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @NanoZakupy, sprawdziłam to i w ciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś jedną wiadomość 10 marca o  21:10, a kupująca otrzymała odpowiedź dopiero 14 marca o 9:15, więc to ta odpowiedź zajęła 36 godzin i to wpłynęło na Twoją jakość sprzedaży i ujemne punkty. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Hadwao_net
#11 Animator#

tak , sprawdziłem to w raporcie i jest taki klient.Staram się odpowiadać jak najszybciej na pytania klientów i szkoda że nie zauważyłem tej wiadomości. Co mogę teraz zrobić aby poprawić  ten minusowy wynik?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Hadwao_net po 30 dniach ten wynik nie będzie już wpływał na Twoją jakość, więc najlepiej zaczekać oraz odpowiadać na ewentualne pytania możliwe jak najszybciej. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Hadwao_net
#11 Animator#

Dziękuje 🙂

oznacz moderatorów