Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule.
Informacja o pobranej opłacie zawiera tylko informacje o zamówieniu, a ponieważ jest naliczana w dowolnym terminie, ustalenie jej poprawności jest praktycznie niemożliwe.
Przykład:
Opłata pobrana 19 lipca za przesyłkę nr 1000456604750U która została odebrana przez kuriera
2022-06-02 | 15:08:30 | Przesyłka odebrana przez Kuriera |
Pomijam fakt naliczania i fakturowanie usług wykonanych dwa miesiące wcześniej - usługa wykonana w czerwcu zostanie zafakturowana w sierpniu - jest to naruszenie przepisów ustawy o VAT.
Problem że w dniu 2 czerwca 2022 złożono zlecenie na odbiór przez kuriera wielu paczek i to zlecenie ma swój numer i datę. Brak tej informacji przy naliczeniu opłaty uniemożliwia sprawdzenie poprawności naliczenia opłat przez Allegro.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy nie zgodzicie się, że to istotny błąd formalny prezentowanego naliczenia opłat?
Skopuj myszka prawoklik identyfikator zamówienia (7 linijek niżej od Twojego podkreślenia) i wklej do
"szukaj" w opcji zamówienia od kupujących, wyświetli Ci się cała informacji kto kupił, kiedy kupił, kiedy zapłacił, oraz numer nadania przesyłki DPD.
Wszystko tam odczytasz.
@AptekaNatolinska Albo napisałem niejasno w czym problem, albo nie zrozumiałaś.
Naliczona opłata nie dotyczy żadnej przesyłki tylko usługi odbioru przez kuriera, które to zlecenie ma swój identyfikator i dotyczy wielu przesyłek. Ten numer nie jest podany w zestawieniu opłat. Zestawienie zleceń zamówień kuriera wygląda tak:
Opłata może dotyczyć tylko tych, które opiewają na mniej niż 4 przesyłki.
Jeżeli chcę sprawdzić czy opłata dotycząca konkretnego "zlecenia podjazdu" nie została naliczona wielokrotnie, to muszę szukać w ramach którego zlecenia została nadana przesyłka wskazana w zestawieniu opłat. Ponieważ opłaty są naliczane z bardzo dużym opóźnieniem, jest bardzo trudne.
Fakt, te rozliczenia są bardzo niejasne i dlatego co ankieta to nie polecam z powodu tych rozliczeń.