Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Możecie sprawdzić co jest nie tak z tym algorytmem. Czwartek 11:00 sprawdziłem firmowe oferty, konkurencji i inne przykładowe oferty. Rządne nie posiadają opisu "dostawa jutro", "kup do xx dostawa jutro". Ktoś tam uważa że mamy lata 20 i dostarczamy furmankami ?
W związku z problemami z baselinkerem i furgonetką Allegro "sprawiedliwie" zwiększyło termin realizacji wszystkich ofert
@ares_ "Sprawiedliwie" czy "demokratycznie"? 😂 wsparcie tych co mogą dla tych co nie mogą więc bym to nazwał "obligatoryjną pomocą" 😉
@ZibiK30 zrobilibyśmy to inaczej, gdyby to było technicznie możliwe. Na pewno rozumiesz, że i w naszym interesie nie jest opóźnianie terminów dla przesyłek, które mogą być nadane wcześniej.
Dla spokoju może lepiej do usunięcia awarii wyłączyć opcję oceny za czas dostawy ,to bardziej pomorze tak sprzedawcą jak i kupującym.
@mwmonety Popraw plizzzzz 😐
mwmonety pomorze zachodnie czy wschodnie ?😂
@msniezek Ja to rozumiem, nie miałby nic przeciwko chyba 😉
To jak chcieliście być tacy równi, dla każdego, to tym co nie mają baselinkera też powinniście wyłączyć możliwość oznaczenia aukcji z wysyłką tego samego dnia.
Nie łatwiej wysłać maila do użytkowników BL i niech sami sobie ustawią termin realizacji w ustawieniach dostawy? Zresztą sami doskonale wiedzą co mają robić. Dlaczego zakładacie że nie potrafimy się przeorganizować i wysłać zamówienia w deklarowanym terminie? Po co w takim razie są ustawienia dostawy? Do tego klienci są wprowadzeni w błąd a konkurencja się cieszy bo im nie zmieniliście terminów dostaw. Ja ze swojej strony tak przeorganizowałem firmę że z powodu awarii nie ucierpiał nawet jeden klient. Nie opóźniliśmy nawet jednego zamówienia a co lepsze wiemy że bez BL można realizować zamówienia bo są inne systemy wspierające sprzedaż. Przywróćcie proszę prawdziwe terminy wysyłki a ich zmianę niech wprowadzają sprzedający bo mają taką możliwość.
Pozdrawiam
Paweł
Dzień dobry,
Chciałem zapytać dlaczego Państwo podjęli decyzję bez pytania sprzedających o terminie realizacji zamówienia? Dla wszystkich którzy korzystają z BL zmieniliście czas realizacji zamówienia pomimo że sprzedający tego nie chce. Każdy sprzedający może sam ustawić termin realizacji zamówień i nie rozumiem dlaczego wprowadzacie klientów w błąd błędnymi informacjami o dostawie. To że baslinker nie działa to nie znaczy że sprzedawcy przestali realizować zamówienia. Przez to tracimy klientów i pretensje o wcześniejszych dostawach klienci będą mieli do nas. Bardzo proszę o pilne przywrócenie terminów realizacji do prawidłowych a jeżeli któryś sprzedawca się nie wyrabia to sam może sobie ustawić czas wysyłki zamówienia na dłuższy. Uszczęśliwienie nas na siłę wcale nam nie pomaga, warto na przyszłość zapytać a nie z góry założyć że skoro baselinker nie działa to sprzedawcy pojechali na urlop. Trochę to nie fair.
@Gares_pl Tu znajdziesz wyjaśnienie 😉 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/dlaczego-terminy-dostaw-s%C4%85-wyd%C5%82u...