anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego terminy dostaw są wydłużone?

zak_pr
#10 Popularyzator#

Możecie sprawdzić co jest nie tak z tym algorytmem. Czwartek 11:00 sprawdziłem firmowe oferty, konkurencji i inne przykładowe oferty. Rządne nie posiadają opisu "dostawa jutro", "kup do xx dostawa jutro". Ktoś tam uważa że mamy lata 20 i dostarczamy furmankami ?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

ares_
#14 Krzewiciel#

W związku z problemami z baselinkerem i furgonetką Allegro "sprawiedliwie" zwiększyło termin realizacji wszystkich ofert

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@ares_ "Sprawiedliwie" czy "demokratycznie"? 😂 wsparcie tych co mogą dla tych co nie mogą więc bym to nazwał "obligatoryjną pomocą" 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@ZibiK30 zrobilibyśmy to inaczej, gdyby to było technicznie możliwe. Na pewno rozumiesz, że i w naszym interesie nie jest opóźnianie terminów dla przesyłek, które mogą być nadane wcześniej.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Dla spokoju może lepiej do usunięcia awarii wyłączyć opcję oceny za czas dostawy ,to bardziej pomorze tak sprzedawcą jak i kupującym.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mwmonety Popraw plizzzzz 😐

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mwmonety pomorze zachodnie czy wschodnie ?😂

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@msniezek Ja to rozumiem, nie miałby nic przeciwko chyba 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

GREGOGK
#10 Popularyzator#

@msniezek 

To jak chcieliście być tacy równi, dla każdego, to tym co nie mają baselinkera też powinniście wyłączyć możliwość oznaczenia aukcji z wysyłką tego samego dnia.

oznacz moderatorów

Gares_pl
#8 Zapaleniec#

@msniezek 

Nie łatwiej wysłać maila do użytkowników BL i niech sami sobie ustawią termin realizacji w ustawieniach dostawy? Zresztą sami doskonale wiedzą co mają robić. Dlaczego zakładacie że nie potrafimy się przeorganizować i wysłać zamówienia w deklarowanym terminie? Po co w takim razie są ustawienia dostawy? Do tego klienci są wprowadzeni w błąd a konkurencja się cieszy bo im nie zmieniliście terminów dostaw. Ja ze swojej strony tak przeorganizowałem firmę że z powodu awarii nie ucierpiał nawet jeden klient. Nie opóźniliśmy nawet jednego zamówienia a co lepsze wiemy że bez BL można realizować zamówienia bo są inne systemy wspierające sprzedaż. Przywróćcie proszę prawdziwe terminy wysyłki a ich zmianę niech wprowadzają sprzedający bo mają taką możliwość.

Pozdrawiam
Paweł

oznacz moderatorów

Gares_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Chciałem zapytać dlaczego Państwo podjęli decyzję bez pytania sprzedających o terminie realizacji zamówienia? Dla wszystkich którzy korzystają z BL zmieniliście czas realizacji zamówienia pomimo że sprzedający tego nie chce. Każdy sprzedający może sam ustawić termin realizacji zamówień i nie rozumiem dlaczego wprowadzacie klientów w błąd błędnymi informacjami o dostawie. To że baslinker nie działa to nie znaczy że sprzedawcy przestali realizować zamówienia. Przez to tracimy klientów i pretensje o wcześniejszych dostawach klienci będą mieli do nas. Bardzo proszę o pilne przywrócenie terminów realizacji do prawidłowych a jeżeli któryś sprzedawca się nie wyrabia to sam może sobie ustawić czas wysyłki zamówienia na dłuższy. Uszczęśliwienie nas na siłę wcale nam nie pomaga, warto na przyszłość zapytać a nie z góry założyć że skoro baselinker nie działa to sprzedawcy pojechali na urlop. Trochę to nie fair.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów