Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie...no @JOY-AGD-RTV to Ty masz rozwiązać problem , kupujący zapłacił i to koniec tematu ma za to otrzymać produkt zgodny z opisem choćby piekło się miało otworzyć .
@JOY-AGD-RTV przykro mi, że ostatnie dyskusji miały znaczący wpływ na Twoją jakość sprzedaży. W mierze "Nierozwiązane dyskusje" przyznajemy wyłącznie punkty ujemne. Odejmujemy je w zależności od stosunku nierozwiązanych Dyskusji do liczby zamówień z ostatnich 30 dni.
W ciągu ostatnich 30 dni miałeś dwie takie sytuacje.
W jednym przypadku dyskusja wciąż trwa, mam nadzieję, że gdy kupujący otrzyma od Ciebie zwrot za nadanie przesyłki zwrotnej, zmieni status dyskusji (nie jest to jednak wina kupującego, jeśli uznajesz reklamację, powinieneś zwrócić wszystkie poniesione przez kupującego koszty).
W przypadku drugiej dyskusji (tutaj również nie widzę winy kupującego) poprosiłam o jej zamknięcie, dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@JOY-AGD-RTV zakończyliśmy dyskusję jako rozwiązaną. Jutro będzie to widoczne w jakości Twojej sprzedaży.